Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Machine

Track(s): Bingo Players vs. Chocolate Puma - Disco Electrique (The Machine Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine moet lekker duistere nummers blijven maken. Deze is echter misschien wel leuker dan Disco Is The Music van The Noisecontrollers. Kicks brommen in de climax helaas iets te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik prefereer hardere kicks. Toch moet ik zeggen dat dit lekker zomers is :$ (L)
Climax klinkt eerlijk gezegd ook wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 21:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thepump schreef:
Ik prefereer hardere kicks. Toch moet ik zeggen dat dit lekker zomers is :$ (L)
Climax klinkt eerlijk gezegd ook wel lekker.


Inderdaad. lekker origineel :D goed bezig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar is zijn oude stijl gebleven :S hij begint beetje te mainstream te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:33 
 

denk dat dit wel een van de laatste is die je moet beschuldigen van mainstream proberen te worden, hij maakt denk ik gewoon waar die zin in heeft... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij Disco Is The Music maar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
The Machine moet lekker duistere nummers blijven maken. Deze is echter misschien wel leuker dan Disco Is The Music van The Noisecontrollers. Kicks brommen in de climax helaas iets te veel.

Ik deel deze mening. Disco Is The Music klonk leuk, maar de climax was te leeg. Disco People klinkt een stuk voller, al zijn de kicks ronduit slap en in de climax brommen ze inderdaad onnodig veel. Pluspuntje is dat ze niet omhoog pitchen. De melodie daarnaast is gewoon saai. Nee, ik prefereer Sound Of The Machine, Renaissance en dat soort platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 00:39 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
waar is zijn oude stijl gebleven :S


dit is zijn oude style blijkbaar ken jij zijn veel van zijn oudere tracks niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 11:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dutch92 schreef:
Nuracore schreef:
waar is zijn oude stijl gebleven :S


dit is zijn oude style blijkbaar ken jij zijn veel van zijn oudere tracks niet :)

Ik ken ze wel en dit is niet zijn oude stijl, noch uit het begin van zijn sys-x tijd, noch uit de platen die daarvoor uit zijn gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch92 schreef:
Nuracore schreef:
waar is zijn oude stijl gebleven :S


dit is zijn oude style blijkbaar ken jij zijn veel van zijn oudere tracks niet :)


:huh: dit heeft echt niks met de oude machine te maken, weet niet welke nummers jij hier op vind lijken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Naam volgens The Magic Show: Bingo Players vs. Chocolate Puma - Disco Electrique (The Machine Remix)

@2:05:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dutch92 schreef:
Nuracore schreef:
waar is zijn oude stijl gebleven :S


dit is zijn oude style blijkbaar ken jij zijn veel van zijn oudere tracks niet :)

Nee :lol:
Lyst schreef:
Ik ken ze wel en dit is niet zijn oude stijl, noch uit het begin van zijn sys-x tijd, noch uit de platen die daarvoor uit zijn gebracht.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:28 
 

Dit is wel een donders goede plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Dit is wel een donders goede plaat.


Het is maar wat je goed vind haha :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
stefaneke schreef:
Dit is wel een donders goede plaat.


Het is maar wat je goed vind haha :')

Mag hij dat vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze ook best nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Analoxx schreef:
stefaneke schreef:
Dit is wel een donders goede plaat.


Het is maar wat je goed vind haha :')

Mag hij dat vinden?


Zeg ik dat hij dat niet mag dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:50 
 

Zit technisch enorm goed in elkaar. Originele elementen. Goede drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:24 
 
Hardtraxx Addict

Prima plaat hoor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker plaatje maar deze kicks :/
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks