Paultheone schreef:
Mag dit topic verwijderd worden? Ik krijg aids van de titel, heb de track nog geprobeerd maar was daarna een uur aan de schijterij.
Haha, eens. Dit is ebola, maar dan in een track verwerkt. Hij probeert trouwens wel heel erg Digital Mindz na te doen, maar faalt hier hopeloos in. De tracks van Digital Mindz zijn bijna pareltjes vergeleken met dit. Het zou me niet verbazen als hij het een en ander ript, want dat is hem in het verleden al door veel mensen verweten.
Dit is een perfect voorbeeld van de verloedering van raw-hardstyle en verdient niet eens een plek op deze site. Zo slecht.