Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 15:41 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Bestia

Track(s): A Nation (Official Rawstyle Nation Theme Song)

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=CgX61Zsb ... e=youtu.be

Bron: https://www.facebook.com/pages/Rawstyle ... 560?ref=hl
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou als ik jou was even de s uit de HTTPS weg halen van de youtube link.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''(Official Rawstyle Nation Theme Song)'' leg uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag dit topic verwijderd worden? Ik krijg aids van de titel, heb de track nog geprobeerd maar was daarna een uur aan de schijterij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals klinken zelf ingesproken, saai en on-overtuigend. Kick is slap.. klinkt allemaal wel hard maar het is gewoon waardeloos. Gewoon een riiho en digitalmindz aftreksel en dan nog veel slechter. opgefokte pitchkick her en der is gewoon kut, evenals die ratelende kickrolls. Screeches liggen ergens op de achtergrond en dat patroon heb ik al vijf miljoen keer gehoord. Die melodie is teringsaai.. begint flink te vervelen en gaat veel te lang door waardoor die saaie en onnodige kickrolls ook nog eens opvallen. enige wat ik leuk vind is het deuntje in de outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Mag dit topic verwijderd worden? Ik krijg aids van de titel, heb de track nog geprobeerd maar was daarna een uur aan de schijterij.


Haha, eens. Dit is ebola, maar dan in een track verwerkt. Hij probeert trouwens wel heel erg Digital Mindz na te doen, maar faalt hier hopeloos in. De tracks van Digital Mindz zijn bijna pareltjes vergeleken met dit. Het zou me niet verbazen als hij het een en ander ript, want dat is hem in het verleden al door veel mensen verweten.

Dit is een perfect voorbeeld van de verloedering van raw-hardstyle en verdient niet eens een plek op deze site. Zo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha oh wauw :lol: Al cringe bij het zien van artiest en titel..

Sluit me verder aan bij Paultheone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mag dicht, geen release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Mag dicht, geen release.

https://www.facebook.com/officialdjbest ... 0595346095

OT:

eentoning en vooral niet vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Mitzinator schreef:
Mag dicht, geen release.

https://www.facebook.com/officialdjbest ... 0595346095

Word waarschijnlijk een free release, aangezien ik geen label of iets dergelijks zie. Dus mag sowieso dicht.
Anders stond deze wel bij releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Basxt schreef:
Mitzinator schreef:
Mag dicht, geen release.

https://www.facebook.com/officialdjbest ... 0595346095

Word waarschijnlijk een free release, aangezien ik geen label of iets dergelijks zie. Dus mag sowieso dicht.
Anders stond deze wel bij releases.

Ahh! ja heb je gelijk in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 07:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Geen release.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks