Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:27 
 
Hardtraxxer

Artiest: Benny Benassi

Track(s): Illusion (Zatox Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :drool:

daaaaaamnn

dat hij deze maar als gratis track geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:28 
 
Hardtraxxer

Dit vind ik nou echt een vette bootleg!
Goed gebruik gemaakt van de melody en vocals!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Illusion, hele vette plaat die ik vroeger veel heb geluisterd.

Deze 'bootleg' is niet slecht, beter dan verwacht toen ik 'Zatox' zag staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Illusion, hele vette plaat die ik vroeger veel heb geluisterd.

Deze 'bootleg' is niet slecht, beter dan verwacht toen ik 'Zatox' zag staan.


precies dit dus, heb die plaat helemaal kapot geluisterd toen! Prima bootleg, vele malen beter dan die track met Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Origineel is natuurlijk echt baas! Moeilijk te verprutsen met die melodie en vocalen, echt een lekker plaatje.
Kick's zijn echt verschrikkelijk, maar een plaat met goede kick's lijkt tegenwoordig een uitzondering te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks gaan me veelste hoog. Next
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:19 
 
Hardtraxx Newbie

vind hem wel goed klinken :D
alleen wel jammer van de kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:02 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt niet verkeerd maar zodra kicks pitchen gaat alle kracht eruit, erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ulyss schreef:
:love: :drool:

daaaaaamnn

dat hij deze maar als gratis track geeft


De Mashup geeft hij binnenkort weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:51 
 

klinkt vet voor zatox :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 10:55 
 
Hardtraxxer

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een meuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Deze 'bootleg' is niet slecht, beter dan verwacht toen ik 'Zatox' zag staan.


Dit.. kicks gaan wel erg hoog.. anyway wel te doen! -.-
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks