Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
S
Melodie is zeer nice
maar de kick komt er toch niet helemaal lekker uit 
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
fucking heerlijk en chaotisch briljant nummer dit! 
frankhardenberg wrote:fucking heerlijk en chaotisch briljant nummer dit!
waar hoor jij iemand zeggen dat dat nodig is om de track hier te plaatsen?Josh-T wrote:Word deze gereleased dan?
en het is een bootleg dus word hij sowieso niet gereleasedRobertV wrote:waar hoor jij iemand zeggen dat dat nodig is om de track hier te plaatsen?Josh-T wrote:Word deze gereleased dan?
waarschijnlijk halverwege 2011 free release
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heel dik! 
Idd, enig idee hoe dit kan komen? (ben geen producerAntraxus wrote:Melodie is zeer nicemaar de kick komt er toch niet helemaal lekker uit
Waarschijnlijk omdat de track veelste hard gemasterd is (wat ik vaak bij AVIO vind)..
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja dat heb ik ook soms al gemerkt. Als hij deze zou vrijgeven (en je dus in goede kwaliteit kan luisteren), ga ik pas oordelen, kan goed door de kwaliteit komen dat die kick er niet goed uitkomt.p-stylez wrote:Waarschijnlijk omdat de track veelste hard gemasterd is (wat ik vaak bij AVIO vind)..
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
kan je vertellen dat de tracks qua db precies even hard gaan als andere gemasterde platenp-stylez wrote:Waarschijnlijk omdat de track veelste hard gemasterd is (wat ik vaak bij AVIO vind)..
-
S
Zou leuk zijn als ie onderhand eens vrijgegeven zou worden.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ja dit heeft zeker wat! 
Melodie is erg fijn en vet gedaan! wachten op HQ
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
kan je lang wachten...Analoxx wrote:Ja dit heeft zeker wat!
Al die bazzleggerz platen waren/zijn supervet! Vooral 'no alternative'. hopen dat deze ook nog free wordt weggegeven.
Tering zeg, wacht inderdaad ook al tijden op dit nummer.
Avio podcast #12 staat nog wel regelmatig op in de auto, kan ik er nog een beetje van genieten
.
Avio podcast #12 staat nog wel regelmatig op in de auto, kan ik er nog een beetje van genieten
Ik had daniel eens gevraagd op facebook, hier gebeurt niks meer mee hij is het project kwijtgeraakt en het was nooit volledig afgemaakt.
Dus hij kan dicht
Dus hij kan dicht
Er zijn zat unreleased tracks hier die niet uit zullen komen en hier gewoon staan. Logisch ook, want je kan er altijd op blijven reageren en mensen kunnen hem hier 'ontdekken'.Case Dj wrote:Dus hij kan dicht
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
En wat is daar het praktisch nut van?patrickjeb wrote:Er zijn zat unreleased tracks hier die niet uit zullen komen en hier gewoon staan. Logisch ook, want je kan er altijd op blijven reageren en mensen kunnen hem hier 'ontdekken'.Case Dj wrote:Dus hij kan dicht