Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
S
kan er niet zoveel van horen op het moment wacht wel op hq
Wie? & Wie? (Wie? Remix)
Of heb ik wat gemist en zijn dit namen van de oude garde ofzo.
Het origineel is best een gaaf nummertjeTiMOTHYb wrote:Wie? & Wie? (Wie? Remix)
Hier kan ik nog niet veel over zeggen.
Kan goed een "refix" zijn. Ze hebben lang niks meer uitgebracht om hun producekwaliteit te verbeteren
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Sep 2018
het is een refix 
Bron?AstyleDj wrote:het is een refix
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2010
- last seen Sep 2018
ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
ik denk gewoon een edit..
-
S
Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.AstyleDj wrote:ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid
En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen
Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Avex - Techno Radio FM?stefaneke wrote:Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.AstyleDj wrote:ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid
En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen.
Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant.
Bom van een track is dat!
-
SHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen Dec 2012
Dit is zeker wel een nummer waar je u tegen zegt
origineel is leuk, maar luister de remix wel als er een hq preview komt.
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
klinkt erg best!
+1wootum wrote:Het origineel is best een gaaf nummertjeTiMOTHYb wrote:Wie? & Wie? (Wie? Remix)
Of heb ik wat gemist en zijn dit namen van de oude garde ofzo.Heel die EP trouwens, heb ze best vaak geluisterd.
Hier kan ik nog niet veel over zeggen.
-
B
- 8 posts member since 2011
- last seen Aug 2025
De track die jij bedoelt over dat radiostation heet 'Bassdealer & The JVR - grabbelton'. Hier zal binnenkort een previeuw van geplaatst worden. En het gaat bij schoon muziekske idd om de 2011 refix. Hier zal binnenkort ook een previeuw van verschijnenfrankhardenberg wrote:Avex - Techno Radio FM?stefaneke wrote:Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.AstyleDj wrote:ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid
En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen.
Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant.
Bom van een track is dat!
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
jan en geoff goed bezig boy`s!!! en ook het filmke is gewoon supaaah!!!
(krijgje he als ik het film)
(krijgje he als ik het film)