Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 17:53 
 

Artiest: Bassdealer & the JVR

Track(s): Schon Muziekske Denk (Refix)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 18:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kan er niet zoveel van horen op het moment wacht wel op hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie? & Wie? (Wie? Remix)

Of heb ik wat gemist en zijn dit namen van de oude garde ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wie? & Wie? (Wie? Remix)

Of heb ik wat gemist en zijn dit namen van de oude garde ofzo.


Het origineel is best een gaaf nummertje :P Heel die EP trouwens, heb ze best vaak geluisterd.

Hier kan ik nog niet veel over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan goed een "refix" zijn. Ze hebben lang niks meer uitgebracht om hun producekwaliteit te verbeteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 20:39 
 
Hardtraxx Newbie

het is een refix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AstyleDj schreef:
het is een refix :)

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

ik denk gewoon een edit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:16 
 

AstyleDj schreef:
ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)


Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.

En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen :P.

Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:38 
 
Donateur

stefaneke schreef:
AstyleDj schreef:
ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)


Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.

En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen :P.

Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant >.< .

Avex - Techno Radio FM?
Bom van een track is dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 00:18 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is zeker wel een nummer waar je u tegen zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

origineel is leuk, maar luister de remix wel als er een hq preview komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 10:46 
 
Hardtraxxer

klinkt erg best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wie? & Wie? (Wie? Remix)

Of heb ik wat gemist en zijn dit namen van de oude garde ofzo.


Het origineel is best een gaaf nummertje :P Heel die EP trouwens, heb ze best vaak geluisterd.

Hier kan ik nog niet veel over zeggen.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 01:43 
 
Hardtraxx Newbie

frankhardenberg schreef:
stefaneke schreef:
AstyleDj schreef:
ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)


Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.

En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen :P.

Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant >.< .

Avex - Techno Radio FM?
Bom van een track is dat!


De track die jij bedoelt over dat radiostation heet 'Bassdealer & The JVR - grabbelton'. Hier zal binnenkort een previeuw van geplaatst worden. En het gaat bij schoon muziekske idd om de 2011 refix. Hier zal binnenkort ook een previeuw van verschijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:15 
 
Hardtraxxer

jan en geoff goed bezig boy`s!!! en ook het filmke is gewoon supaaah!!!

(krijgje he als ik het film) :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks