S
Artiest: Bassdealer & the JVR

Track(s): Schon Muziekske Denk (Refix)

Sample/video:

View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
kan er niet zoveel van horen op het moment wacht wel op hq
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wie? & Wie? (Wie? Remix)

Of heb ik wat gemist en zijn dit namen van de oude garde ofzo.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
TiMOTHYb wrote:Wie? & Wie? (Wie? Remix)

Het origineel is best een gaaf nummertje :P Heel die EP trouwens, heb ze best vaak geluisterd.

Hier kan ik nog niet veel over zeggen.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Kan goed een "refix" zijn. Ze hebben lang niks meer uitgebracht om hun producekwaliteit te verbeteren
A
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Sep 2018
het is een refix :)
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
AstyleDj wrote:het is een refix :)
Bron?
A
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Sep 2018
ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
ik denk gewoon een edit..
S
AstyleDj wrote:ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)
Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.

En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen :P.

Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant >.< .
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
stefaneke wrote:
AstyleDj wrote:ik ken de heren persoonlijk en heb vrijdag voor hun set gedraaid :)
Ze hebben een hoop leuk spul gedraaid, met daaruit springend die tracks over een of andere radio station (X-FM?) en eentje met een nogal bekende melodie, waar ik een anti-climax verwachte maar verrast was (anti-anti-climax / mindfuck / inception) dat ik een climax kreeg. Heerlijk nrtje was dat! Ik vind deze "Refix" overigens niks vergeleken met het origineel. In de pitchkicks zat gewoon totaal geen bass! En de melodie in de intro en outro is ook wat't'm deed in de originele versie.

En ook erg jammer dat ze Dominatus eruit hebben gehaald. Maar gelukkig zijn Jan dat al van te voren en zouden we er niet als een anti-climax aan het einde pas achter komen :P.

Grappig om mezelf terug te zien in het filmpje, en wat waren die lasers gruwelijk irritant >.< .
Avex - Techno Radio FM?
Bom van een track is dat!
S
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Dit is zeker wel een nummer waar je u tegen zegt
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
origineel is leuk, maar luister de remix wel als er een hq preview komt.
J
Hardtraxxer
183 posts member since 2011
last seen Dec 2019
klinkt erg best!
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
wootum wrote:
TiMOTHYb wrote:Wie? & Wie? (Wie? Remix)

Het origineel is best een gaaf nummertje :P Heel die EP trouwens, heb ze best vaak geluisterd.

Hier kan ik nog niet veel over zeggen.
+1
B
8 posts member since 2011
last seen Aug 2025
frankhardenberg wrote:
stefaneke wrote:

Avex - Techno Radio FM?
Bom van een track is dat!
De track die jij bedoelt over dat radiostation heet 'Bassdealer & The JVR - grabbelton'. Hier zal binnenkort een previeuw van geplaatst worden. En het gaat bij schoon muziekske idd om de 2011 refix. Hier zal binnenkort ook een previeuw van verschijnen
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
jan en geoff goed bezig boy`s!!! en ook het filmke is gewoon supaaah!!!

(krijgje he als ik het film) :lol: