Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Bass Modulators

Track(s): Let Me See Ya (Live Edit)

Sample/video:


Bron: Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ook hier zeer leuk dat ze die climax deze keer doorzetten! Vond het altijd jammer dat er zo'n anticlimax achter zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Ook hier zeer leuk dat ze die climax deze keer doorzetten! Vond het altijd jammer dat er zo'n anticlimax achter zat.

Netzoals bij DBSTF, als ze de climax nou gewoon normaal hadden gehouden in het origineel. >.<

Hopelijk worden al die edits weggegeven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 00:25 
 
Hardtraxxer

Naaperssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen anti :thumbsup: klinkt lekker zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Naaperssss


Na-apers? Deze edit werd anders al gedraaid op XXlerator Outdoor. ;)

OT: Dikke edit, vond het al zo jammer dat die melo niet terugkwam, nu is het een meer dan prima plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:31 
 
Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Bryan dj schreef:
Naaperssss


Na-apers? Deze edit werd anders al gedraaid op XXlerator Outdoor. ;)

OT: Dikke edit, vond het al zo jammer dat die melo niet terugkwam, nu is het een meer dan prima plaatje!


Vroeg man :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Naaperssss


Basss Modulators schreef:
For all the internetgangsters saying we ripped the idea from dbstf.. We already used this melody part in our liveset 3 weeks ago..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

En dan geef ik er geen fuck om, die melodie is gewoon te goed om verder te gebruiken. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:44 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Bryan dj schreef:
Naaperssss


Basss Modulators schreef:
For all the internetgangsters saying we ripped the idea from dbstf.. We already used this melody part in our liveset 3 weeks ago..


En wanneer is die van DBSTF dan gemaakt? Tjongejonge xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
En dan geef ik er geen fuck om, die melodie is gewoon te goed om verder te gebruiken. :worship:

Dit dus, :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 14:28 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Qlown schreef:
En dan geef ik er geen fuck om, die melodie is gewoon te goed om verder te gebruiken. :worship:

Dit dus, :drool:


Maar wel eerst op ingaan. :P
OT: Sowieso Bass Modulators :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat ze nu eindelijk in gaan zien dat die anti's hun beste tijd wel hebben gehad ^^ Dit klinkt echt baas :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2014 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 02:24 
 
Hardtraxxer

Het moment dat die kick omhoog pitcht in de climax begint net iets te vroeg of ligt dat aan mij? Heerlijk nummer! en ik kan zo nog flink wat anti's opnoemen waarbij een melodie edit zeker op zijn plaats is. Na-apen is hier niet van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

MonsieurDori schreef:
Het moment dat die kick omhoog pitcht in de climax begint net iets te vroeg of ligt dat aan mij?

Hebben ze expres gedaan lijkt mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2014 13:55 
 

MonsieurDori schreef:
Het moment dat die kick omhoog pitcht in de climax begint net iets te vroeg of ligt dat aan mij? Heerlijk nummer! en ik kan zo nog flink wat anti's opnoemen waarbij een melodie edit zeker op zijn plaats is. Na-apen is hier niet van toepassing.


vind dat juist vet

origineel <<<<<<<<<<< dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:09 
 

Free release aub! :D wat een geniale melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MonsieurDori schreef:
Heerlijk nummer! en ik kan zo nog flink wat anti's opnoemen waarbij een melodie edit zeker op zijn plaats is. Na-apen is hier niet van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:38 
 
Hardtraxxer

zo die klinkt 100 x vetter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of na-apen nou van toepassing is of niet; dit is een geweldige ontwikkeling en ik hoop dat meer artiesten zullen volgen. Wat ik dan weer niet begrijp is waarom BM er zon statement uitgooien. Gewoon muziek produceren waar je zelf in gelooft, dat 5 man het dan beoordeelt als na-apen.. lekker boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat ik dan weer niet begrijp is waarom BM er zon statement uitgooien.

Oei ik heb blijkbaar iets gemist, welk statement? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 reactie voor jouw vorige reactie :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks