Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:29 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Bass Modulators

Track(s): Beginning Of Time (The Prophet Remix)

Sample/video:

Bron: Qlimax 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje wennen aan die hapering in die melodie, lijkt op sommige momenten ook een beetje vals te gaan, maar verder wel hele lekkere track. Die kick :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo best lekker hoor! 2e climax had voor mijn gevoel nog iets meer uitgehaald kunnen worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Beetje wennen aan die hapering in die melodie, lijkt op sommige momenten ook een beetje vals te gaan, maar verder wel hele lekkere track. Die kick :love:

Dit. Opzich verder wel een leuke remix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Rickzel schreef:
Beetje wennen aan die hapering in die melodie, lijkt op sommige momenten ook een beetje vals te gaan, maar verder wel hele lekkere track. Die kick :love:

Dit. Opzich verder wel een leuke remix :D


Eens, ook al vind ik het origineel nog wel leuker :$ Daarnaast vind ik die tweede climax een leuke toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is lekker zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 11:28 
 
Hardtraxxer

Het is inderdaad even wennen, maar dit is toch wel een heerlijke remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij kan het dus nog wel! Fijne remix, al haalt hij het voor mij niet bij het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qydos schreef:
Dit is lekker zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2017 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Vind het origineel echt oneindig veel vetter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Vind het origineel echt oneindig veel vetter :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks