Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Bass Chaserz ft. Hard Society

Track(s): The Art of War

Sample/video:

Sinds kort zijn wij (Bass Chaserz en Hard Society) vaak met elkaar de studio ingedoken om met elkaar te produceren. Dit is wat eruit is gekomen, hij gaat ook gedraaid worden op Defqon dus zullen mensen (indien aanwezig) hem voor het eerst live horen. De track is al wel eens eerder gedraaid in een club, maar dat was nog niet de laatste versie, maar daar klonk die zeker goed!

In de toekomst zullen wij nog wel meer samen gaan maken en proberen elke dag weer onze technieken te verbeteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt lekker vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt, hoor wel dat er kwaliteit verloren gaat via youtube. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:33 
 
Hardtraxx Elite

Uploaden op HD doet wonderen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

producers-corner/

En waarschijnlijk is Hotymoty een vriendje van jullie? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:36 
 
Hardtraxx Elite

Lekker Nummertje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/producers-corner/

En waarschijnlijk is Hotymoty een vriendje van jullie? :)


Ik ken hun ja haha, alleen weten hun wss niet wie ik ben onder deze alias
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Oeh undercover. Spannend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ten eerste: Bass Chaserz :lol: :lol: Daarnaast vind ik de climax erg saai (met te slappe kicks), terwijl de intro best gaaf gedaan is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:27 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Ten eerste: Bass Chaserz :lol: :lol: Daarnaast vind ik de climax erg saai (met te slappe kicks), terwijl de intro best gaaf gedaan is..


Ieder zijn eigen naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik luister deze track nu op Defqon.1 radio.
Waarom heb je al die pitchkicks erin gegooid? En waarom lijkt hij zo eentonig? Intro en outro is trouwens wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Ieder zijn eigen naam ;)

Tuurlijk, iedereen z'n eigen naam. Maar als je niet eens een goede, originele naam weet te verzinnen, dan hoeft het voor mij eigelijk al niet meer. Heb eens even een lijstje gemaakt (zonder ver te hoeven zoeken :P ) van allemaal nieuwe gastjes, moet jij eens even zeggen hoe je ze met zulke namen allemaal uit elkaar moet houden:

Bass Chaserz, Bitstylerz, Peacekeeper, Soulshiverz, Soundwaver, Upraiserz, Sound Rusherz, Da Reactorz, The Arrivalz, Sounderz, Innovators, Beatcaster, Pulserz, Omegatypez, Wavemakerz, Soundfighterz, Radial Playerz, Amplifierz, Dirtysoundz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 19:11 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Dylan-E schreef:
Ieder zijn eigen naam ;)

Tuurlijk, iedereen z'n eigen naam. Maar als je niet eens een goede, originele naam weet te verzinnen, dan hoeft het voor mij eigelijk al niet meer. Heb eens even een lijstje gemaakt (zonder ver te hoeven zoeken :P ) van allemaal nieuwe gastjes, moet jij eens even zeggen hoe je ze met zulke namen allemaal uit elkaar moet houden:

Bass Chaserz, Bitstylerz, Peacekeeper, Soulshiverz, Soundwaver, Upraiserz, Sound Rusherz, Da Reactorz, The Arrivalz, Sounderz, Innovators, Beatcaster, Pulserz, Omegatypez, Wavemakerz, Soundfighterz, Radial Playerz, Amplifierz, Dirtysoundz


Daar heb je gewoon helemaal gelijk in, & Wist echt niet dat je zoveel inspiratielozen namen had. :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 19:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Is nog maar het topje van de ijsberg. Als je de creativiteit voor een goede naam al niet hebt, hoe moet dat dan met de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 19:58 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Is nog maar het topje van de ijsberg. Als je de creativiteit voor een goede naam al niet hebt, hoe moet dat dan met de muziek?


dit slaat helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 20:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zeg dan ook even waarom het nergens op slaat, nee zeggen kan iedereen. Kan nu niet echt zeggen dat deze plaat overloopt van de creativiteit. Gewoon de standaard hardstyle formule.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Is nog maar het topje van de ijsberg. Als je de creativiteit voor een goede naam al niet hebt, hoe moet dat dan met de muziek?


muziek maken en een naam verzinnen staan los van elkaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 00:43 
 
Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
Lyst schreef:
Is nog maar het topje van de ijsberg. Als je de creativiteit voor een goede naam al niet hebt, hoe moet dat dan met de muziek?


muziek maken en een naam verzinnen staan los van elkaar ;)

Ik zie het verband wel, muziekmaken (wat in hardstyle volgens mij een beetje vaak fout gaat) hoort creativiteit te bevatten. Als je voor je act niet eens een naam kan verzinnen zonder Z aan het einde, hoe kan je dan een beetje een origineel idee verzinnen voor een track?

OT: Track (zeker climax) klinkt alsof het nog wat werk nodig heeft. Maar klinkt niet slecht (zeker into/outro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 10:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TheArthadox schreef:
Lyst schreef:
Is nog maar het topje van de ijsberg. Als je de creativiteit voor een goede naam al niet hebt, hoe moet dat dan met de muziek?


muziek maken en een naam verzinnen staan los van elkaar ;)

Niet waar, beiden zijn grotendeels afhankelijk van je creativiteit. Echter is voor de meesten een nieuw melodietje al enorm creatief lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF? Wat hebben jullie in godsnaam op Defqon in de purple te zoeken? T is een talent stage maar kan t talent niet ontdekken, zowel op DJ als op produceergebied niet. Echt te belachelijk voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 12:05 
 
Hardtraxx Newbie

ik vind niet dat je dit zo hard af kan zeiken.. de naam ook niet kijk even naar de grote namen: noisecontrollers, psyko punkz, headhunterz, technoboy, the pitcher, alpha twins... die namen slaan ook geen van allen ergens op

Over dit nummer tsja je hoort dat het best amateuritstisch is, maarja van dit type hardsytle vind ik sowieso dat er over het algemeen weinig creativiteit in zit.. Producers die nog niet lang bezig zijn beginnen natuurlijk met een standaard hardstyle formule en met de kwaliteiten die ze krijgen komt op een gegeven moment wel wat beters uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmm, geld ofzo? Omgekocht :evil: Vind dit namelijk niet goed en echt niet dat je hierdoor op Defqon/Ground Zero mag draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Ten eerste: Bass Chaserz :lol: :lol: Daarnaast vind ik de climax erg saai (met te slappe kicks), terwijl de intro best gaaf gedaan is..


Precies dit! vette intro maar climax idd erg saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Moet dit niet in het Producer Topic? Ik geloof niet dat 1 van beide een label heeft..


Vast wel, alle droeftoeters hebben tegenwoordig wel een label wat deze zooi uitbrengt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de track zelf goed meevallen hoor. Stukken beter als al die andere tracks die tegenwoordig op onbekende labels opduiken.
Twee opmerkingen:
1) die kick op 02.12
2) Geen label moet geplaatst worden in het eigen producties topic.
Slotje dus :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks