Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:07 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Barthezz
Track(s): On The Move (Raxtor Remix)

Sample/video:
@12:16

Waarom? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh.

Dit had heel leuk kunnen zijn eigenlijk, ik werd al enthousiast toen ik de titel las. Maar dit is heel zwak, helaas. Geen mooie kick en de melodie is wel heel simpel overgenomen met een flinterdunne synth. Jammer, hoopte op meer als The Theme die toevallig volgt in die promo mix. Dat is namelijk wél een geslaagde remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Van zulke tracks moet je naar mijn mening gewoon afblijven. Ik heb er dus ook verder geen mening over.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks