Dit had heel leuk kunnen zijn eigenlijk, ik werd al enthousiast toen ik de titel las. Maar dit is heel zwak, helaas. Geen mooie kick en de melodie is wel heel simpel overgenomen met een flinterdunne synth. Jammer, hoopte op meer als The Theme die toevallig volgt in die promo mix. Dat is namelijk wél een geslaagde remix.