kijk dat is mooi werk, kun je Freqz - revolution er ook opgooien?
OT: gewoon weer een heldentrack van Bob
Ik denk van mij ook.Maximize wrote:Van mij ook zeker!Nando wrote:Echt gruwelijk dit! Zeker 1 van m'n favorieten van 2011.
Frequencerz - Revolution (page 2)Paling wrote:kijk dat is mooi werk, kun je Freqz - revolution er ook opgooien?![]()
Lyst wrote:Synth in de intro is erg vet en zorgt voor kippenvel. De rest van de track is wel oke, maar staat in geen verhouding tot die ene synth.
Intro sound is echt geweldig! De rest van de track is ook uitstekend maar die intro synth steekt er wel bovenuit.lunatix wrote:Lyst wrote:Synth in de intro is erg vet en zorgt voor kippenvel. De rest van de track is wel oke, maar staat in geen verhouding tot die ene synth.
Hoe kun je dit nou vreselijk vinden? Wat een dikke track is dit zeg! vette introsynth.jambekkie wrote:Vreselijk dit!!
Daar kan ik niks aan doen, B-Front wel.F-alko92 wrote:Hoe kun je dit nou vreselijk vinden? Wat een dikke track is dit zeg! vette introsynth.jambekkie wrote:Vreselijk dit!!![]()
De hele plaat steekt gewoon heel goed in mekaar!
Hopelijk komt deze samen met Face The Truth!
Gelukkig gaat hij daar niks aan doen.jambekkie wrote:
Daar kan ik niks aan doen, B-Front wel.
Nazale wrote:Vind dit ook echt een gruwelijke plaat. Zit monsterlijk veel energie en sfeer in!
G1LL wrote:deze track is echt bril-jant!
en zo simpel is die sound, met de standaard metalizer in cubase heb je hem al, vind hem vooral vet gebruiktDakpan wrote:Wat een monster, niet normaal. Die hoge intro synth is echt 1 van de ziekste sounds die ik in een hardstyle track heb gehoord.