Klinkt vet!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Wow, dit klinkt vet! Stuk beter dan die andere Virus
.
Ik vind deze anders 10x vetter dan die TBA die voor B-Front - Virus werd aangezien, maarja smaken verschillen!GT500eleanor wrote:Die andere Virus is dus TBA. Logisch natuurlijk, want B-Front kan niks anders dan op deze manier produceren.
Wat een beroerde opmerking!GT500eleanor wrote:Die andere Virus is dus TBA. Logisch natuurlijk, want B-Front kan niks anders dan op deze manier produceren.
Ik stoor me sowieso geregeld aan jouw comments
Kijk even naar dit lijstje van tracks, en durf nog te zeggen dat het allemaal op elkaar lijkt:
Everything Starts.
Everything Changes.
Inner Creativity.
Neophobia.
Sleepwalker.
Magic.
Become the Sky.
Musical Analysis.
Scary Noises.
Chemical.
For the Girls.
Panic Attack.
Auditory Nerve.
Thousand and One Nights.
Elements.
Awake.
Noctus Noa.
Rebirth.
Haunted.
Hier zit zó veel variatie in, ken niet veel producers die zo breed produceren
stuk voor stuk heldige plaatjesDaveytl wrote:Wat een beroerde opmerking!GT500eleanor wrote:Die andere Virus is dus TBA. Logisch natuurlijk, want B-Front kan niks anders dan op deze manier produceren.
Ik stoor me sowieso geregeld aan jouw comments![]()
Kijk even naar dit lijstje van tracks, en durf nog te zeggen dat het allemaal op elkaar lijkt:
Everything Starts.
Everything Changes.
Inner Creativity.
Neophobia.
Sleepwalker.
Magic.
Become the Sky.
Musical Analysis.
Scary Noises.
Chemical.
For the Girls.
Panic Attack.
Auditory Nerve.
Thousand and One Nights.
Elements.
Awake.
Noctus Noa.
Rebirth.
Haunted.
Hier zit zó veel variatie in, ken niet veel producers die zo breed produceren
Ik dacht ff dat je wat kwam spammen over rapVincent_ wrote:Hopelijk rap releasen samen met N.C.B
Btw over de track : klinkt vet!
Last edited by flevoboys on 21 Aug 2011 23:38, edited 1 time in total.
Het kwartje valt!Vincent_ wrote:Night Colours Black, collab met de Frequencerz
@ Davey; Godz Powerrr! & 1.000.000 Stars niet te vergeten.
Je hebt indd gelijk, snap ook niet wat die gast loopt te piepen! 
Ja sorry, deed het allemaal ff uit mn hoofd, dus was wat platen vergetenMaximum wrote:@ Davey; Godz Powerrr! & 1.000.000 Stars niet te vergeten.Je hebt indd gelijk, snap ook niet wat die gast loopt te piepen!
Wordt tijd dat b-front weer eens wat gaat releasen.
geniaal.. zoveel gevoel in deze track.. heerlijk!
Dan hebben we t nog niet over zn platen voor fusionDaveytl wrote:Ja sorry, deed het allemaal ff uit mn hoofd, dus was wat platen vergetenMaximum wrote:@ Davey; Godz Powerrr! & 1.000.000 Stars niet te vergeten.Je hebt indd gelijk, snap ook niet wat die gast loopt te piepen!
Quarantine, Patholigy, Evil, Resimulated
Quarantine & Patholigy zijn al gereleased hoor (:D-Nemacyst wrote:Dan hebben we t nog niet over zn platen voor fusionDaveytl wrote:Ja sorry, deed het allemaal ff uit mn hoofd, dus was wat platen vergetenMaximum wrote:@ Davey; Godz Powerrr! & 1.000.000 Stars niet te vergeten.Je hebt indd gelijk, snap ook niet wat die gast loopt te piepen!
![]()
Quarantine, Patholigy, Evil, Resimulated
Hij bedoelt platen die B-Front VOOR zijn Fusion-tijd heeft gemaakt.
Om nog niet te spreken over Lunatick & de 2-Sidez platen!
Om nog niet te spreken over Lunatick & de 2-Sidez platen!
-
PHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Nummer is geniaal, net zoals heel de set eigenlijk.
En we stonden op het VIP dek naast de ouders van hem toen DV8 dat riep, was leuk om te zien. Ook dat z'n vader helemaal meeging met z'n muziek, was wel vet om te zien
En we stonden op het VIP dek naast de ouders van hem toen DV8 dat riep, was leuk om te zien. Ook dat z'n vader helemaal meeging met z'n muziek, was wel vet om te zien
Jezus, wat n track
Hij doet me ook n beetje denken aan Noctus Noa op sommige momenten in de intro.
Hij doet me ook n beetje denken aan Noctus Noa op sommige momenten in de intro.
Hij heeft een in Juli wel 6 nummers ofzo uitgebracht dus het mag nog wel even duren van mijIntervention wrote:Wordt tijd dat b-front weer eens wat gaat releasen.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Haha ja idd, maar zou het toch niet erg vinden als deze snel komtJolle wrote:Hij heeft een in Juli wel 6 nummers ofzo uitgebracht dus het mag nog wel even duren van mijIntervention wrote:Wordt tijd dat b-front weer eens wat gaat releasen.
Overigens produceert B-Front zo gruwelijk veel dat hij elke week wel een track kan releasen
En bobje doet het weer
klinkt weer erg vet!
En idd, wat een triest volk zeg - bepaalde smiley die verwijderd is -
En idd, wat een triest volk zeg - bepaalde smiley die verwijderd is -
maar ik bedoel dan wel een solo releaseJolle wrote:Hij heeft een in Juli wel 6 nummers ofzo uitgebracht dus het mag nog wel even duren van mijIntervention wrote:Wordt tijd dat b-front weer eens wat gaat releasen.