Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
ULTIMO wrote: Wat is dit? Is dit een wanhopige poging om grappig over te komen ofzo?

:lol:
Wat ben jij dan? Blind voor de realiteit?
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Ik heb deze track al meer dan 10 keer geluisterd en vind deze dus echt goddelijk goed. Waar heb ik nu last van?

Nee dit is voor mij toch wel de beste solo plaat van B-Front sinds We Are One, wat voor mij een hoop zegt. De break bezorgt me een flinke bak kippenvel, de mid intro zit enorm veel drive in en de climax is een mooi samenspel van een melodie met variaties erin (die liftjes op het eind :love:) en kickrolls die de melodie aanvullen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Kaasstaaf wrote:
ULTIMO wrote: Wat is dit? Is dit een wanhopige poging om grappig over te komen ofzo?

En wat is de realiteit dan? Want ik kan je wazige bericht oprecht niet ontcijferen.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
ULTIMO wrote:
Kaasstaaf wrote:

En wat is de realiteit dan?
De realiteit is dat iedere user van Hardtraxx een inburgeringscursus met B-Front hersenspoeling heeft moeten volgen. Je kunt ook niet gaan ontkennen dat dit niet zo is en je hoeft je er ook niet voor te schamen, we hebben het allemaal mee moeten maken. Deze Hardtraxx indoctrinatie kent zijn weerga niet en gaat zo ver dat ik het bijna kan vergelijken met het bewind van Stalin. Zo werd ik door Jor-D zelf uitgenodigd op een verlaten industrieterrein alwaar ik samen met Banaanslak, Olijfboompje en En-er-gy in een kleedruimte werd gegooid in een 108 uur durende cyclus waar we alle B-Front sets van LSDB te horen kregen en alle B-Front tracks minimaal 28 keer werden afgespeeld. Je ziet aan de hoeveelheid newbies die zich recentelijk aangemeld hebben op dit forum, dat dit bewind wel redelijk is afgezwakt. Maar dat dit heeft plaatsgevonden, staat buiten kijf. Bij sommigen (waaronder dus Kaasstaaf) heeft dit echter averechts gewerkt, waardoor zij zich fel afzetten tegen de B-Front fanclub die Hardtraxx is. Het is alleen maar goed dat Kaasstaaf ons hier maar weer eens aan herinnert, wellicht dat het dan ooit stopt!!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
heb je bewijze??
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
ULTIMO wrote:heb je bewijze??
Image
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Post van het decennium, een paar weken voordat die voorbij is. :lol: :lol:
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Niet het soort aandacht dat ik een pagina terug bedoelde maar hier kan ik prima mee leven :lol:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 23 hours ago
B-Front Person of the Year
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 14 hours ago
THArdstyler wrote:
ULTIMO wrote:
Kaasstaaf wrote:
En wat is de realiteit dan?
r ik samen met Banaanslak, Olijfboompje
Heb je shout out even doorgegeven en het wordt gewaardeerd
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
THArdstyler wrote: De realiteit is dat iedere user van Hardtraxx een inburgeringscursus met B-Front hersenspoeling heeft moeten volgen. Je kunt ook niet gaan ontkennen dat dit niet zo is en je hoeft je er ook niet voor te schamen, we hebben het allemaal mee moeten maken. Deze Hardtraxx indoctrinatie kent zijn weerga niet en gaat zo ver dat ik het bijna kan vergelijken met het bewind van Stalin. Zo werd ik door Jor-D zelf uitgenodigd op een verlaten industrieterrein alwaar ik samen met Banaanslak, Olijfboompje en En-er-gy in een kleedruimte werd gegooid in een 108 uur durende cyclus waar we alle B-Front sets van LSDB te horen kregen en alle B-Front tracks minimaal 28 keer werden afgespeeld. Je ziet aan de hoeveelheid newbies die zich recentelijk aangemeld hebben op dit forum, dat dit bewind wel redelijk is afgezwakt. Maar dat dit heeft plaatsgevonden, staat buiten kijf. Bij sommigen (waaronder dus Kaasstaaf) heeft dit echter averechts gewerkt, waardoor zij zich fel afzetten tegen de B-Front fanclub die Hardtraxx is. Het is alleen maar goed dat Kaasstaaf ons hier maar weer eens aan herinnert, wellicht dat het dan ooit stopt!!
Netjes maat. :beer:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heeft iemand hier de lyrics van? ^^
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kan niet wachten tot ie uitkomt en hoop niet dat ie voor die tijd al 'ondergesneeuwd' is, want deze plaat verdient alle aandacht die hij kan krijgen. Wat een gevoel. Kan zo TOTY worden.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
patrickjeb wrote:Kan niet wachten tot ie uitkomt en hoop niet dat ie voor die tijd al 'ondergesneeuwd' is, want deze plaat verdient alle aandacht die hij kan krijgen. Wat een gevoel. Kan zo TOTY worden.
Dit. Zo belachelijk veel gevoel in deze plaat :loving:
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
Rowanyt1309 wrote:Heeft iemand hier de lyrics van? ^^
View on YouTube

Moet je maar ff de juiste stukjes eruit halen

https://www.lololyrics.com/lyrics/331.html
U
Hardtraxxer
60 posts member since 2019
last seen Dec 2020
Wat klinkt dit weer onwijs dik!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
It was, it was like slow motion 
and everything was so out of my control 
In that moment, I don't know...what happens where souls go,    
but I really realized the depth of love that I had and... Thank god for music  

Dit dus. Bedankt! :)
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Lijkt er op dat hier voor hem zelf een diepere lading aan zit, hoe hij er bij staat als hij deze track staat. Dat soort dingen maakt een plaat voor mij soms nog stukken gaver. Die mid-intro gaat echt lekker!
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
Volgens mij vind die het zelf gewoon echt een magische plaat. Ik vind dat iig :loving:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
YWalen wrote:Volgens mij vind die het zelf gewoon echt een magische plaat. Ik vind dat iig :loving:
Als ik Bob was zou ik echt elke avond keihard aan m'n pik lopen hengsten met m'n eigen platen op de achtergrond.

Beter verandert hij de naam van deze plaat naar Thanks Bob For Music.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Leuk idee voor een tattoo. Thanks Bob For Music. Veruit de beste hardstyle DJ voor mij. ^^
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Hardstylistic wrote:Lijkt er op dat hier voor hem zelf een diepere lading aan zit, hoe hij er bij staat als hij deze track staat. Dat soort dingen maakt een plaat voor mij soms nog stukken gaver. Die mid-intro gaat echt lekker!
Dat maakt 'm helemaal zo vet he. :love: Je voelt gewoon dat ie van diep komt, heerlijk. Dan komt ie echt een stuk dieper binnen ook. ^^ Kippenvel, zeker live.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Thank B-Front For Music :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Chroman wrote:Thank B-Front For Music :worship:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025