Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Wat is dit? Is dit een wanhopige poging om grappig over te komen ofzo?

:lol:


Wat ben jij dan? Blind voor de realiteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb deze track al meer dan 10 keer geluisterd en vind deze dus echt goddelijk goed. Waar heb ik nu last van?

Nee dit is voor mij toch wel de beste solo plaat van B-Front sinds We Are One, wat voor mij een hoop zegt. De break bezorgt me een flinke bak kippenvel, de mid intro zit enorm veel drive in en de climax is een mooi samenspel van een melodie met variaties erin (die liftjes op het eind :love:) en kickrolls die de melodie aanvullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
ULTIMO schreef:
Wat is dit? Is dit een wanhopige poging om grappig over te komen ofzo?

:lol:


Wat ben jij dan? Blind voor de realiteit?

En wat is de realiteit dan? Want ik kan je wazige bericht oprecht niet ontcijferen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Kaasstaaf schreef:
ULTIMO schreef:
Wat is dit? Is dit een wanhopige poging om grappig over te komen ofzo?

:lol:


Wat ben jij dan? Blind voor de realiteit?

En wat is de realiteit dan?

De realiteit is dat iedere user van Hardtraxx een inburgeringscursus met B-Front hersenspoeling heeft moeten volgen. Je kunt ook niet gaan ontkennen dat dit niet zo is en je hoeft je er ook niet voor te schamen, we hebben het allemaal mee moeten maken. Deze Hardtraxx indoctrinatie kent zijn weerga niet en gaat zo ver dat ik het bijna kan vergelijken met het bewind van Stalin. Zo werd ik door Jor-D zelf uitgenodigd op een verlaten industrieterrein alwaar ik samen met Banaanslak, Olijfboompje en En-er-gy in een kleedruimte werd gegooid in een 108 uur durende cyclus waar we alle B-Front sets van LSDB te horen kregen en alle B-Front tracks minimaal 28 keer werden afgespeeld. Je ziet aan de hoeveelheid newbies die zich recentelijk aangemeld hebben op dit forum, dat dit bewind wel redelijk is afgezwakt. Maar dat dit heeft plaatsgevonden, staat buiten kijf. Bij sommigen (waaronder dus Kaasstaaf) heeft dit echter averechts gewerkt, waardoor zij zich fel afzetten tegen de B-Front fanclub die Hardtraxx is. Het is alleen maar goed dat Kaasstaaf ons hier maar weer eens aan herinnert, wellicht dat het dan ooit stopt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb je bewijze??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
heb je bewijze??

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Post van het decennium, een paar weken voordat die voorbij is. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet het soort aandacht dat ik een pagina terug bedoelde maar hier kan ik prima mee leven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front Person of the Year
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
ULTIMO schreef:
Kaasstaaf schreef:

Wat ben jij dan? Blind voor de realiteit?

En wat is de realiteit dan?

r ik samen met Banaanslak, Olijfboompje

Heb je shout out even doorgegeven en het wordt gewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 21:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
De realiteit is dat iedere user van Hardtraxx een inburgeringscursus met B-Front hersenspoeling heeft moeten volgen. Je kunt ook niet gaan ontkennen dat dit niet zo is en je hoeft je er ook niet voor te schamen, we hebben het allemaal mee moeten maken. Deze Hardtraxx indoctrinatie kent zijn weerga niet en gaat zo ver dat ik het bijna kan vergelijken met het bewind van Stalin. Zo werd ik door Jor-D zelf uitgenodigd op een verlaten industrieterrein alwaar ik samen met Banaanslak, Olijfboompje en En-er-gy in een kleedruimte werd gegooid in een 108 uur durende cyclus waar we alle B-Front sets van LSDB te horen kregen en alle B-Front tracks minimaal 28 keer werden afgespeeld. Je ziet aan de hoeveelheid newbies die zich recentelijk aangemeld hebben op dit forum, dat dit bewind wel redelijk is afgezwakt. Maar dat dit heeft plaatsgevonden, staat buiten kijf. Bij sommigen (waaronder dus Kaasstaaf) heeft dit echter averechts gewerkt, waardoor zij zich fel afzetten tegen de B-Front fanclub die Hardtraxx is. Het is alleen maar goed dat Kaasstaaf ons hier maar weer eens aan herinnert, wellicht dat het dan ooit stopt!!


Netjes maat. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier de lyrics van? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten tot ie uitkomt en hoop niet dat ie voor die tijd al 'ondergesneeuwd' is, want deze plaat verdient alle aandacht die hij kan krijgen. Wat een gevoel. Kan zo TOTY worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Kan niet wachten tot ie uitkomt en hoop niet dat ie voor die tijd al 'ondergesneeuwd' is, want deze plaat verdient alle aandacht die hij kan krijgen. Wat een gevoel. Kan zo TOTY worden.


Dit. Zo belachelijk veel gevoel in deze plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heeft iemand hier de lyrics van? ^^




Moet je maar ff de juiste stukjes eruit halen

https://www.lololyrics.com/lyrics/331.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 13:38 
 
Hardtraxxer

Wat klinkt dit weer onwijs dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2020 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It was, it was like slow motion 
and everything was so out of my control 
In that moment, I don't know...what happens where souls go,    
but I really realized the depth of love that I had and... Thank god for music  

Dit dus. Bedankt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt er op dat hier voor hem zelf een diepere lading aan zit, hoe hij er bij staat als hij deze track staat. Dat soort dingen maakt een plaat voor mij soms nog stukken gaver. Die mid-intro gaat echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij vind die het zelf gewoon echt een magische plaat. Ik vind dat iig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Volgens mij vind die het zelf gewoon echt een magische plaat. Ik vind dat iig :loving:


Als ik Bob was zou ik echt elke avond keihard aan m'n pik lopen hengsten met m'n eigen platen op de achtergrond.

Beter verandert hij de naam van deze plaat naar Thanks Bob For Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee voor een tattoo. Thanks Bob For Music. Veruit de beste hardstyle DJ voor mij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
Lijkt er op dat hier voor hem zelf een diepere lading aan zit, hoe hij er bij staat als hij deze track staat. Dat soort dingen maakt een plaat voor mij soms nog stukken gaver. Die mid-intro gaat echt lekker!

Dat maakt 'm helemaal zo vet he. :love: Je voelt gewoon dat ie van diep komt, heerlijk. Dan komt ie echt een stuk dieper binnen ook. ^^ Kippenvel, zeker live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2020 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thank B-Front For Music :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Thank B-Front For Music :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Chroman schreef:
Thank B-Front For Music :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks