Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
klinkt wel lekker, zou 'm op HQ willen horen
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wat ik ervan kan horen, moet het wel een geslaagde remix zijn.
Offtopic: Wat gaat het toch lekker los daar op die mainstage!
Offtopic: Wat gaat het toch lekker los daar op die mainstage!
klinkt wel vet 
Maar ik vind die melo toch nog altijd erg veel op creatures lijken ;p
Maar ik vind die melo toch nog altijd erg veel op creatures lijken ;p
Geen geslaagde remix.. voegt niks toe aan het origineel.. kicks zijn slechter waardoor de melodie minder aan slaat imo
RobertV wrote:Neophobia heeft geen remix nodig.
Nee, zonde van Digital Punk z'n tijd en het origineel
Dit dus.Dakpan wrote:Dit was echt een faal
Vond de set van B-Front sowieso een tegenvaller. Had wel everything starts, everything changes of night colours black willen horen
origineel vond ik leuker maar dit is nie heel slecht 
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Wat verwacht jij van B-Front op Defqon? Daarna moesten Zatox en Noisecontrollers ook nog draaien.Rawbin wrote:Dit dus.Dakpan wrote:Dit was echt een faal
Vond de set van B-Front sowieso een tegenvaller. Had wel everything starts, everything changes of night colours black willen horenBack again was daarintegen wel vet
(Alhoewel er tegenwoordig wel vrij weinig aandacht naar de opbouw gaat...)
Ik wil deze graag live horen en dan echt beoordelen!
Heb hem zelf in betere kwaliteit gefilmd. Ben hem nu aan het uploaden.
Niks aan. Zelfde melodie, maar dan slechter uitgevoerd en met kut kicks eronder. Vocals klinken ook nergens naar.
Ben benieuwd, zo klinkt die 2e climax op zich wel vet. Maar weet niet of ie het origineel kan overtreffen.
De hele opbouw naar de climax die in het origineel zit is nu weg.. Dit maakte het origineel juist tot een vette plaat!
Je kunt ook zeggen dat Zatox en Noisecontrollers zich aan moeten passen op wat B-Front ervoor gedraaid heeft. Het blijft een wisselwerking he.Nikkel wrote:Wat verwacht jij van B-Front op Defqon? Daarna moesten Zatox en Noisecontrollers ook nog draaien.Rawbin wrote:Dit dus.Dakpan wrote:Dit was echt een faal
Vond de set van B-Front sowieso een tegenvaller. Had wel everything starts, everything changes of night colours black willen horenBack again was daarintegen wel vet
(Alhoewel er tegenwoordig wel vrij weinig aandacht naar de opbouw gaat...)
Ik wil deze graag live horen en dan echt beoordelen!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ga er niet over oordelen, maar wel zonde dat die, imo, dramatische melo niet onder handen is genomen 
ik vind het echt 1 van de gruwelijkste melo's.Skedoedelefloeps wrote:Ga er niet over oordelen, maar wel zonde dat die, imo, dramatische melo niet onder handen is genomen
remix valt beetje tegen.
Mjua vind dit ook niet egt vet.
Die 2e climax gaat helemaal nergens over. en Heel het tempo van Neophobia is er uit.
Die 2e climax gaat helemaal nergens over. en Heel het tempo van Neophobia is er uit.
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Vind ik persoonlijk ook, maar ze geven (schijnbaar) toch wat de meerderheid van het publiek waarschijnlijk wil.Lyst wrote:Je kunt ook zeggen dat Zatox en Noisecontrollers zich aan moeten passen op wat B-Front ervoor gedraaid heeft. Het blijft een wisselwerking he.
Ik denk dan ook dat de meeste mensen iets herkenbaars willen horen. Maar goed, terug on topic.