Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
TheDesolator schreef:
Tussen 3:16 en 3:20 hoor je de MC zeggen 'B-Front Remix'
Zal dan wel B-Front remix zijn ? ;)


Hoor ik niet hoor?


Is in de sample van decibel optreden, maar is tijdens Save The Day. Dus zou B-Front Save The Day geremixed hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:49 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Live gehoord @ Decibel, vond het maar een slappe track, slechter dan het origineel.
En zo hoog heb ik het origineel ook weer niet zitten.


Lyst, ik vind jou echt een bijzonder irritant mannetje hier op hardtraxx. Ik denk dat ik me wel bij elk topic aan je irriteer. Je zeikt bijna elke track af en hebt zelden ook maar een goed woordje ervoor over, en het leuke is nog dat je je zelf dan nog vreselijk stoer voelt dat je het nummer met een paar onzin analyses afzeikt. Vervolgens zijn er ook nog mensen die dan meteen jou mening overnemen. Benieuwd of je zelf iets kan? want pas dan heb je het recht om producers die al jaren in het vak zitten de grond in te boren. beetje kritiek mag altijd natuurlijk.
Kan ik jou kut reacties eigenlijk laten afschermen? Dat doe ik dan onmiddellijk, irriteer me namelijk echt mateloos aan je! :sick: bah bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Als je een beetje weet wat Lyst z'n smaak is weet je hoe hij over bepaalde nummers denkt. En hij heeft net zo veel recht om hier zijn reactie te geven (altijd goed onderbouwd ook nog) over een track dan jij en ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:53 
 
Hardtraxxer

J.orisss schreef:
Lyst schreef:
Live gehoord @ Decibel, vond het maar een slappe track, slechter dan het origineel.
En zo hoog heb ik het origineel ook weer niet zitten.


Lyst, ik vind jou echt een bijzonder irritant mannetje hier op hardtraxx. Ik denk dat ik me wel bij elk topic aan je irriteer. Je zeikt bijna elke track af en hebt zelden ook maar een goed woordje ervoor over, en het leuke is nog dat je je zelf dan nog vreselijk stoer voelt dat je het nummer met een paar onzin analyses afzeikt. Vervolgens zijn er ook nog mensen die dan meteen jou mening overnemen. Benieuwd of je zelf iets kan? want pas dan heb je het recht om producers die al jaren in het vak zitten de grond in te boren. beetje kritiek mag altijd natuurlijk.
Kan ik jou kut reacties eigenlijk laten afschermen? Dat doe ik dan onmiddellijk, irriteer me namelijk echt mateloos aan je! :sick: bah bah


haha hier kan ik wel om lachen :P moet ie toch zelf weten! als hij behoefte aan heeft om nummers af te zeiken, wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet hoort ofzo? tis gewoon een forum mejonge ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Lyst schreef:
Live gehoord @ Decibel, vond het maar een slappe track, slechter dan het origineel.
En zo hoog heb ik het origineel ook weer niet zitten.


Lyst, ik vind jou echt een bijzonder irritant mannetje hier op hardtraxx. Ik denk dat ik me wel bij elk topic aan je irriteer. Je zeikt bijna elke track af en hebt zelden ook maar een goed woordje ervoor over, en het leuke is nog dat je je zelf dan nog vreselijk stoer voelt dat je het nummer met een paar onzin analyses afzeikt. Vervolgens zijn er ook nog mensen die dan meteen jou mening overnemen. Benieuwd of je zelf iets kan? want pas dan heb je het recht om producers die al jaren in het vak zitten de grond in te boren. beetje kritiek mag altijd natuurlijk.
Kan ik jou kut reacties eigenlijk laten afschermen? Dat doe ik dan onmiddellijk, irriteer me namelijk echt mateloos aan je! :sick: bah bah

Ten eerste geef ik gewoon mijn mening over een track en onderbouw dat zelfs. Dan kun je het afdoen als onzin analyses, maar het is tenminste een onderbouwing, beter dan die :sick: en :worship: reacties.

Ten tweede is wat jij op dit moment doet op de man spelen. Als er één ding laag en irritant is zijn dat mensen die op de man gaan spelen, als je het niet met me eens bent prima, ga in op de inhoud en leg uit waarom je dat vind zodat ik kan zien hoe/waarom jij ergens tegen aankijkt en ik je mening kan respecteren. Iets wat jij schijnbaar nog moet leren.

Ten derde voel ik me niet stoer, ik weet ook niet waar je dat uit opmaakt.

Ten vierde, dat je geen kritiek mag hebben als je zelf geen top producer bent slaat nergens op. Dat houdt in dat niemand hier reacties mag geven (op een handje vol artiesten na), want hoezo mag je wel zeggen dat een track goed is, ik bedoel hoe kun je dat nu beoordelen als je zelf geen producer bent? Als je daarbij onderscheid maakt tussen positieve en negatieve kritiek ben je in mijn ogen gewoon hypocriet bezig, omdat het je gewoon beter uitkomt. Daarnaast is het natuurlijk een non-argument dat je zelf producer moet zijn voordat je kritiek kunt hebben, ik luister immers dezelfde muziek als die producers en heb ook gewoon oren.

Ten vijfde boor ik vrijwel nooit artiesten de grond in (alleen Brennan Heart heb ik als artiest geen goed voor over), ik heb het altijd over de tracks en verwoord mijn reacties gewoon in beschaafd Nederlands.

En als laatste, als je je zo erg irriteert lees je me posts toch gewoon niet? Er staat een naam en avatar aan de linkerkant van een bericht, waaraan je kunt zien wie er gereageerd heeft. Mits er Lyst en een foto van Ultraform staat scroll je gewoon een stukje verder. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:16 
 

Lyst schreef:
J.orisss schreef:
Lyst schreef:
Live gehoord @ Decibel, vond het maar een slappe track, slechter dan het origineel.
En zo hoog heb ik het origineel ook weer niet zitten.


Lyst, ik vind jou echt een bijzonder irritant mannetje hier op hardtraxx. Ik denk dat ik me wel bij elk topic aan je irriteer. Je zeikt bijna elke track af en hebt zelden ook maar een goed woordje ervoor over, en het leuke is nog dat je je zelf dan nog vreselijk stoer voelt dat je het nummer met een paar onzin analyses afzeikt. Vervolgens zijn er ook nog mensen die dan meteen jou mening overnemen. Benieuwd of je zelf iets kan? want pas dan heb je het recht om producers die al jaren in het vak zitten de grond in te boren. beetje kritiek mag altijd natuurlijk.
Kan ik jou kut reacties eigenlijk laten afschermen? Dat doe ik dan onmiddellijk, irriteer me namelijk echt mateloos aan je! :sick: bah bah

(alleen Brennan Heart heb ik als artiest geen goed voor over),


Hier moest ik wel even om lachen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:16 
 
Hardtraxx Addict

J.orisss schreef:
Lyst schreef:
Live gehoord @ Decibel, vond het maar een slappe track, slechter dan het origineel.
En zo hoog heb ik het origineel ook weer niet zitten.


Lyst, ik vind jou echt een bijzonder irritant mannetje hier op hardtraxx. Ik denk dat ik me wel bij elk topic aan je irriteer. Je zeikt bijna elke track af en hebt zelden ook maar een goed woordje ervoor over, en het leuke is nog dat je je zelf dan nog vreselijk stoer voelt dat je het nummer met een paar onzin analyses afzeikt. Vervolgens zijn er ook nog mensen die dan meteen jou mening overnemen. Benieuwd of je zelf iets kan? want pas dan heb je het recht om producers die al jaren in het vak zitten de grond in te boren. beetje kritiek mag altijd natuurlijk.
Kan ik jou kut reacties eigenlijk laten afschermen? Dat doe ik dan onmiddellijk, irriteer me namelijk echt mateloos aan je! :sick: bah bah

johan derksen kon ook amper een bal raken en die is ook zo kritisch als t maar kan. Je hoeft niet ergens goed in te zijn om kritiek te leveren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WZY schreef:
johan derksen kon ook amper een bal raken en die is ook zo kritisch als t maar kan. Je hoeft niet ergens goed in te zijn om kritiek te leveren ;)

is inderdaad het slapste argument ooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:39 
 
Artiest

Afbeelding

I have no idea what's happening but it looks intense.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just translate it all, very amusing ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Lyst: Baas! Jij moet echt de politiek in, want een discussie tegen jou gaat sowieso wel verloren :worship:

@ Nikkita: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 23:22 
 
Hardtraxxer

Ik zei niet dat je geen kritiek mocht hebben, maar ik had het over compleet de grond in gebeuren wat bij brennan heart, headhunterz, d-block & s-te-fan, isaac vaak is gebeurd. Neem aan dat jullie toch wel beseffen wat deze mannen hebben betekent voor de scene zoals hij nu is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 00:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry ik ben van de andere generatie, voor mij hebben die mensen bijgedragen aan het verdwijnen van mijn favoriete muziek (of het nu bewust is of niet doet er niet toe), dus het respect op dat vlak is bij mij ver te zoeken. Maar ik respecteer de meesten van hen wel om andere redenen, daar niet van.

Maar ik blijf erbij ik boor geen artiesten de grond in, ik beoordeel alleen de tracks kritisch, op een redelijk beschaafde manier en beargumenteer dat netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Ik zei niet dat je geen kritiek mocht hebben, maar ik had het over compleet de grond in gebeuren wat bij brennan heart, headhunterz, d-block & s-te-fan, isaac vaak is gebeurd. Neem aan dat jullie toch wel beseffen wat deze mannen hebben betekent voor de scene zoals hij nu is?


Ze hebben inderdaad de scene veel bekender gemaakt, maar of dat goed is is een andere vraag. 80% van de massa luisterd nu hardstyle omdat die zo populair is op dit moment en kunnen naast de door jou genoemde namen geen andere namen noemen. Hier valt alleen heel lang over te discussieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WZY schreef:
johan derksen kon ook amper een bal raken en die is ook zo kritisch als t maar kan. Je hoeft niet ergens goed in te zijn om kritiek te leveren ;)

Goed zijn in kritiek geven is wel fijn.

Vind het juist altijd wel fijn om de kritiek van bijvoorbeeld Lyst te lezen, veel fijner dan dat ik het vind als er in een B-Front topic 50 kwijlende reacties zijn en ik de plaat zelf ook vet vind. Op die manier leer je toch ook helemaal niks over de muziek lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:43 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
WZY schreef:
johan derksen kon ook amper een bal raken en die is ook zo kritisch als t maar kan. Je hoeft niet ergens goed in te zijn om kritiek te leveren ;)

Goed zijn in kritiek geven is wel fijn.

Vind het juist altijd wel fijn om de kritiek van bijvoorbeeld Lyst te lezen, veel fijner dan dat ik het vind als er in een B-Front topic 50 kwijlende reacties zijn en ik de plaat zelf ook vet vind. Op die manier leer je toch ook helemaal niks over de muziek lijkt mij?

ik bedoel dat je niet zelf een topproducer meot zijn om kritiek te mogen leveren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
Afbeelding

I have no idea what's happening but it looks intense.

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat doet me op het moment nog niet veel, misschien als ik m vaker luister.

Edit : Ik vind het eigenlijk toch wel een vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:20 
 
Donateur

Om even een oude track terug naar boven te brengen.

Hier een HQ filmpje ervan zag ik nog niet staan in deze topic. Maar is al release date van?



Wel vette track had hem nog niet gehoord namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op pc vondk hem niet speciaal, maar live was het best wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Code Black plaat tot nu toe met fear :)..hopelijk komen beide snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind de intro wat kaal moet ik zeggen :$ ik voel de hele vibe niet echt waar je van denkt " Dikke track ! :woot: " maar het is zowiezo al moeilijk om een zatox plaat te overtreffen :) well done :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ik vind de intro wat kaal moet ik zeggen :$ ik voel de hele vibe niet echt waar je van denkt " Dikke track ! :woot: " maar het is zowiezo al moeilijk om een zatox plaat te overtreffen :) well done :)


wat hij de laatste tijd maakt zou niet zo moeilijk moeten zijn om die platen te verbeteren als je vroegere platen gaat remixen van hem dan zeg ik ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 14:19 
 
Hardtraxxer

Die kick dreunt zo hoort live he:D
:bomb:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks