Als die lijkt me sterk, maar ben benieuwd naar HQ. Doet me nog niet zo heel veel namelijk!Almighty wrote:Klinkt iig 10x beter als Neophobia en Sleepwalker
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Everything Ends zou wel een hele dikke b plaat zijn.
dan heb je gelijk een opening voor een setje en een afsluiting voor een setje 
Het is trouwens Everything Starts Here.. Of is er uit een andere bron vernomen dat dit niet zo is?
@ Sainen
Jolle wrote:Hij heet Everything Starts.
Bron: djbfront Bob van der Palen
RT @djpithune: @djbfront & High Voltage - Everything Starts Here - wow !! > everything startsthnks man! @HighVoltageSysX
-
A
En toch vind ik hetkatamaran wrote:Als die lijkt me sterk,Almighty wrote:Klinkt iig 10x beter als Neophobia en Sleepwalker
-
M
Vind dit niet echt veel aan moet ik zeggen.. beter maakt die platen als Sleepwalker, Inner Creativity enzovoort.
wootum wrote:Naja, hier kun je toch nie veel over zeggen. Wacht wel tot ik hem HQ hoor.
kmoet zeggen dat B-Front dus ook erg lekkere melodieuse hardstyle kan maken 
-
S
HighVoltageSysX wrote:RT @ceeroSVK: Everything Starts is a BOMB _O_ when will it be released ? Will it be on Sys-x ? // Thanks man! It'll be released on Sys-X
Hard beuken met een lekkere melodie...
intro en outro zijn best standaar maar die melodie is echt heerlijk 
Dat dus!Intervention wrote:kmoet zeggen dat B-Front dus ook erg lekkere melodieuse hardstyle kan maken
Erg benieuwd hoe deze live klinkt.
Deze heeft mij nog niet echt overtuigd, wel een goede track sws 
Wouwww! Vind hem echt heerlijk, super lekkere drive zit er ook in 
-
M
Erg vette track, rustige melodie met een dikke kick 
Die melodie in de climax had zo van The Machine kunnen zijn, klinkt wel lekker! 
Moet toch wel zeggen dat ik teleurgesteld ben.. ben nog echt niet onder de indruk van deze track. Hopelijk is de B-kant wat interessanter.
2e gedeelte is echt lekker. Lekker snelle melodie.
Door de iets betere kwaliteit of ken jij een andere versie?Lyst wrote:Hij klinkt een stuk beter nu