DatE-Q-Lizer wrote:Gister live gehoord bij Ground Zero en ik kan alleen dit zeggen, Zoo Vet!![]()
![]()
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Vond deze juist een stuk minder overtuigend klinken gisteren. De drive is heerlijk, maar die kicks beukten niet echt door. Denk dat ze toch een beetje in het niet vallen bij de kicks van theracords.
Dat werd tijdens Loudness ook al duidelijk. Denk je het hardste gehad te hebben qua tracks (Under Attack, Chemical etc) gaan die Thera's er nog even met windkracht 300 overheen, zelfs de opener Doggystyle blies al het voorgaande weg en dan heb ik het nog niet eens over Trespassing of Done.Sainen wrote:Vond deze juist een stuk minder overtuigend klinken gisteren. De drive is heerlijk, maar die kicks beukten niet echt door. Denk dat ze toch een beetje in het niet vallen bij de kicks van theracords.
Ben ik het wel mee eens. Toen die kicks van Doggystyle erin kwamen. Nondeju, echt niet gezondDakpan wrote:Dat werd tijdens Loudness ook al duidelijk. Denk je het hardste gehad te hebben qua tracks (Under Attack, Chemical etc) gaan die Thera's er nog even met windkracht 300 overheen, zelfs de opener Doggystyle blies al het voorgaande weg en dan heb ik het nog niet eens over Trespassing of Done.Sainen wrote:Vond deze juist een stuk minder overtuigend klinken gisteren. De drive is heerlijk, maar die kicks beukten niet echt door. Denk dat ze toch een beetje in het niet vallen bij de kicks van theracords.
Toen ik hem hoorde dreunden de kicks echt goed door, hoor

Al iets bekend over releasedatum of iets dergelijks?
Heb met B-front hierover gesproken en ze zijn nog steeds bezig met de track perfect te maken.. nog even geduld dusVincent_ wrote:Al iets bekend over releasedatum of iets dergelijks?
Holy shit, dit klinkt gaaf!
Maar wat wil je met zo'n collab
Maar wat wil je met zo'n collab
Nog altijd ? :pSkiggyRapz18 wrote:Heb met B-front hierover gesproken en ze zijn nog steeds bezig met de track perfect te maken.. nog even geduld dusVincent_ wrote:Al iets bekend over releasedatum of iets dergelijks?
Op 1 juni vroeg ik aan hem en hij was bijna klaar zei Bobje
is niet helemaalVincent_ wrote:Nog altijd ? :pSkiggyRapz18 wrote:Heb met B-front hierover gesproken en ze zijn nog steeds bezig met de track perfect te maken.. nog even geduld dusVincent_ wrote:Al iets bekend over releasedatum of iets dergelijks?
Op Wish voor het laatst gesproken en hij zei tegen mij dat ik maar ff op hardtraxx moest zetten dat ze nog druk bezig waren met deze collab aangezien het zoveel mensen vroegen etc. wel een dikke plaat igg ben benieuwd naar het resultaatVincent_ wrote:Nog altijd ? :pSkiggyRapz18 wrote:Heb met B-front hierover gesproken en ze zijn nog steeds bezig met de track perfect te maken.. nog even geduld dusVincent_ wrote:Al iets bekend over releasedatum of iets dergelijks?
Wordt hopelijk/waarschijnlijk (snel) gereleased met Rich MF of Virus ? 
-
A
Zaterdag graag willen horen bij B-Front, helaas
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Frequencerz draaiden mAlmighty wrote:Zaterdag graag willen horen bij B-Front, helaas
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Ik denk dat Virus met Face The Truth komt.Vincent_ wrote:Wordt hopelijk/waarschijnlijk (snel) gereleased met Rich MF of Virus ?
-
J
Denk dat Face the Truth eerder komt dan VirusVincent_ wrote:Wordt hopelijk/waarschijnlijk (snel) gereleased met Rich MF of Virus ?
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
dat.bob marok wrote:Ik denk dat Virus met Face The Truth komt.Vincent_ wrote:Wordt hopelijk/waarschijnlijk (snel) gereleased met Rich MF of Virus ?
-
A
Toen moest ik naar TitanDuruz wrote:Frequencerz draaiden mAlmighty wrote:Zaterdag graag willen horen bij B-Front, helaas
Wat ik kon horen was super vet in de live set van B-Front op The Qontinent. Ik kende hem al van Loudness, dus ik schreeuwde heel de main bij elkaar met IT'S FUCKING MIDNIGHT. Heerlijk momentje! 
Idd die knalde er wel los op bij Qonti !
Deze mag wel is gereleased worden zeg
Deze mag wel is gereleased worden zeg
net weer gehoord in de magic show.. manoman wat een plaat