Is deze wel 100% zeker van b-front en frequencerz, want kan best wel eens midnightfreaks zijn gezien de vocal op het begin: fucking midnight! of heb ik da tmis?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Klinkt inderdaad wel alsof die gemaakt is door hen. Klinkt zo wel aardig, volgende week zal ik wel een definitief oordeel vellen op Rebirth waar hij ongetwijfeld dan wel langs zal komen.
Het is 100% niet midnight freaks, daar zit een soort circus achtig thema in.sjuul wrote:Is deze wel 100% zeker van b-front en frequencerz, want kan best wel eens midnightfreaks zijn gezien de vocal op het begin: fucking midnight! of heb ik da tmis?
-
MHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Klinkt zeker goed!
Oeff, deze klinkt echt vet, B-Front is zo goed bezig de laatste tijd! Ik verwacht een dikke album. :O
komt b-front dan met een albumWoebe wrote:Oeff, deze klinkt echt vet, B-Front is zo goed bezig de laatste tijd! Ik verwacht een dikke album. :O
Was het maar zo'n feest.Hard Twins wrote:komt b-front dan met een albumWoebe wrote:Oeff, deze klinkt echt vet, B-Front is zo goed bezig de laatste tijd! Ik verwacht een dikke album. :O
Dit filmpje is opgenomen op mijn feest in Deventer, heb b-front gesproken en dit is de nieuwe B-Front & Frequencerz
Wisten we nog nietTerrorized wrote:Dit filmpje is opgenomen op mijn feest in Deventer, heb b-front gesproken en dit is de nieuwe B-Front & Frequencerz
dawasiknie wrote:B-Front flikt het de wel vaak om een vrij duistere melodie te maken die toch iets euforisch weg heeft, ook deze is erg vet! Hij blijft gewoon dikke shit maken die heldFrequencerz ook trouwens, al hun nieuwe platen zijn eigenlijk goud!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Gisteren heb ik deze volgens mij horen langs komen, die kicks zijn gewoon echt lomp 
fucking midnight man kghang kghang kghang kghang kghang kghang

-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
van bobs twitter
van bobs twitter
godverdomme, wat is dit toch een heerlijke plaat!
Wat is dit een dikke track zeg, heerlijke drive! 
Op Loudness kwam ie ook voorbij. Die intro / outro is ook ziek. 
Jajajajajajajaaaaaaaaaaaaa! wat een track is dit

DatNando wrote:Op Loudness kwam ie ook voorbij. Die intro / outro is ook ziek.
robinD wrote:Wat een goddelijke plaat !