Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 21:27 
 
Hardtraxxer

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/4734391/file.html[/zippy]

@ 43:16

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 00:53 
 

Broken Balance schreef:
Kick is in ieder geval beter.

Precies, en dat was eigenlijk de enige reden dat ik het origineel niet zo geweldig vond. Heel blij dus met deze edit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 01:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Betere kicks :drool: en dat outro stukje is ook heel vet gedaan zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh :P


snel? nummer is al meer dan 5 maanden uit en is in Februari 2013 voor het eerst gedraaid op Hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Was wel grappig, toen je die RELEASE vocal hoorde verwachte iedereen al dat de kick erin knalde. Werkelijk heel CRAFT op het verkeerde been :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 13:34 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh :P


snel? nummer is al meer dan 5 maanden uit en is in Februari 2013 voor het eerst gedraaid op Hardbass?

Is niet gedraaid op hardbass

Is voor het eerst gedraaid in dit voorjaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://lsdb.nl/set/126761/b-front-frequ ... 02-13.html

Voorjaar 2013 dus :thumbsup:

OT: Vette edit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Kick is in ieder geval beter. Maar dat hier zo snel al een edit van komt joh :P


snel? nummer is al meer dan 5 maanden uit en is in Februari 2013 voor het eerst gedraaid op Hardbass?

Is niet gedraaid op hardbass

Is voor het eerst gedraaid in dit voorjaar


Hij vond toch dat de edit al snel kwam, het origineel is toch al op hardbass 2013, voor het eerst gedraaid.

en het origineel is al in maart uitgekomen, dan valt het toch wel mee hoe snel er daarna een edit van is gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.


*zucht* ik ga alleen op je opmerking in, als je dat al teveel wordt zit je echt op het verkeerde forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz kan in mijn ogen weinig fout doen.. Alles wat ze uitbrengen is goud waard ongeveer. Zo ook deze edit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 19:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.


*zucht* ik ga alleen op je opmerking in, als je dat al teveel wordt zit je echt op het verkeerde forum.


*zucht* ik merk alleen op dat ik vreemd vind dat er zo'n discussie te weeg komt over zoiets. Neem niet alles zo op je in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Meer dat hij in 2014 uitkwam en dat er dan een 2014 edit komt maar leuk dat het zo'n groot probleem blijkt te wezen.


*zucht* ik ga alleen op je opmerking in, als je dat al teveel wordt zit je echt op het verkeerde forum.


*zucht* ik merk alleen op dat ik vreemd vind dat er zo'n discussie te weeg komt over zoiets. Neem niet alles zo op je in.


vervelend voor je !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 20:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

*zucht* gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 20:24 
 
Hardtraxxer

Is voor het eerst gedraaid in dit voorjaar
Citaat:

Hij vond toch dat de edit al snel kwam, het origineel is toch al op hardbass 2013, voor het eerst gedraaid.

en het origineel is al in maart uitgekomen, dan valt het toch wel mee hoe snel er daarna een edit van is gemaakt :P



Klopt! Vind deze edit wel beter dan het origineel, met name de kick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een goed boek? welnee een avondje hardtraxx doorlezen dat is pas vermaak! :corn:
OT: lekkere edit, outro :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy shit wat een heerlijke edit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:43 
 
Hardtraxxer

Deze blijft geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 08:27 
 
Hardtraxxer

Mod-Edit: Oorspronkelijk bovenstaand bericht verwijderd.



Zo oud is t nummer niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al bijna 2 jaar, en het enige ge-edit is de kick en die mindfuck outro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Mod-Edit: Oorspronkelijk bovenstaand bericht verwijderd.

Waarom??
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks