Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tweede climax is erg vet, echt kippenvel. Maar wtf is dat voor een lelijke eerste climax zeg, jezus :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem eigenlijk ook niet zo... eerste PN plaat in tijden die me tegenvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kon hier echt niks mee. Had van mij niet gehoeven. Het is niet slecht, maar op één of andere manier klopt de sound bij het origineel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de eerste climax echt ontzettend lelijk. Tweede climax maakt het opzich wel wat dragelijker maar dat is meer als ik hem beoordeel als op zichzelf staande plaat. Nee, vind deze remix totaal geen succes en al helemaal niet in vergelijking met het origineel.

Joey schreef:
eerste PN plaat in tijden die me tegenvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 20:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind de eerste climax een beetje vals klinken lijkt wel.

De tweede is wat leuker maar niet bijzonder imo.

Nee deze valt mij ook tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste climax vind ik echt drie keer niks. Tweede climax is gelijk een heel stuk beter en vind ik erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Eigenlijk zou de tweede climax als eerste moeten zijn en de eerste als tweede, zou veel beter zijn geweest IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 21:53 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Nee deze valt mij ook tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Screeches klinken heeeel apart. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als diehard fan van PN vind ik dit ook wel een beetje tegenvallen. Gelukkig komen er zat goede platen aan, dus een slechtere tussen de pareltjes zul je altijd hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet tippen aan het origineel, wat een van m'n favoriete platen aller tijden is. Echter vind ik dit nog altijd een geslaagde remix, kon hier zaterdag in ieder geval goed op los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren een keer langs zien komen op fb, wist niet echt wat ik er mee moest op het eerste gehoor. Screeches zijn ook niks voor mij. Wellicht dat ik hier nog even op terugkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
STVK schreef:
Vals? :lol: Really?

Een van de meest geniale en muzikale producers in de scene maakt een remix waar hij wss 100+ uur mee bezig is en dan krijg je als reactie 'het klinkt vals'. Niveautje hoor :P

Ik vind het vals klinken ja. Je ziet toch duidelijk dat ik dit als mening neerzet ipv feit?


Het is altijd een feit of iets vals is of niet. Uithalen zijn niet vals maar snap wel wat je bedoelt.

OT ik vind het een vette remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem ook behoorlijk vals klinken. Weer totaal mijn ding niet dit, doe mij maar het origineel, die is goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 19:25 
 
Hardtraxx Addict

Duruz schreef:

Het is altijd een feit of iets vals is of niet. Uithalen zijn niet vals maar snap wel wat je bedoelt.



Het ligt iets genuanceerder dan dat. Je hebt objectieve en subjectieve valsheid. Objectieve valsheid is een misgeïntoneerde toon (bijvoorbeeld een A spelen waar een G moest, of 150Hz spelen waar 155Hz moest), bedoelde 'valsheid' (subjectief) is een dissonant.

Het gaat nog dieper dan dat, want iets wat ze in Azië niet vals vinden (subjectief) vinden wij wel weer vals.

Dus ja, de uithaal kan objectief vals zijn, maar als het zo bedoeld is (en ik ga er van uit dat PN dat zo heeft bedoeld) is het gewoon dissonantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even off-topic... Dit is ook wel het bewijs dat de lyrische reacties op zijn tracks niet zomaar gegeven worden zonder er naar te luisteren. Wat een aantal mensen wel beweerde in andere topics.

On-topic... moet deze echt in HQ horen. Tot nu toe maakt Phuture Noize echt geweldige tracks met een eigen visie. 1e climax lijkt me niet zo. 2e climax wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op RSU gebeurt dat zeker wel. Daar heeft het filmpje onderhand al 600 likes :lol:

Mja als er een artiest is die deze hype verdiend heeft, is hij het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Op RSU gebeurt dat zeker wel. Daar heeft het filmpje onderhand al 600 likes :lol:

Mja als er een artiest is die deze hype verdiend heeft, is hij het wel


Ongeacht hype of niet kunnen mensen het natuurlijk ook gewoon ècht een vette plaat vinden. Ik vind hem zoals eerder gepost echt tof klinken. Super energieke intro, die vervolgens verandert in een nog energieker stukje. Break is gaaf gedaan en de melodie die daarop volgt is goed. De eerste climax doet me heel erg denken aan de tweede climax uit bfreqz freedom. Dit is in mijn oren toch zeker niet vals, maar door de glide notes wel anders dan anders(al zijn die tegenwoordig ook niet heel zeldzaam meer). Tweede climax een typische phuture noize climax. Wie weet brengt een HQ verandering of versterking van mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Op RSU gebeurt dat zeker wel. Daar heeft het filmpje onderhand al 600 likes :lol:

Jij was toch uit RSU gestapt zei je :whistle:

OT: Vind de mid heel erg vet :D. Doet me ook een beetje aan de mid van Human Machinery (Aftershock Remix) denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Duruz schreef:

Het is altijd een feit of iets vals is of niet. Uithalen zijn niet vals maar snap wel wat je bedoelt.



Het ligt iets genuanceerder dan dat. Je hebt objectieve en subjectieve valsheid. Objectieve valsheid is een misgeïntoneerde toon (bijvoorbeeld een A spelen waar een G moest, of 150Hz spelen waar 155Hz moest), bedoelde 'valsheid' (subjectief) is een dissonant.

Het gaat nog dieper dan dat, want iets wat ze in Azië niet vals vinden (subjectief) vinden wij wel weer vals.

Dus ja, de uithaal kan objectief vals zijn, maar als het zo bedoeld is (en ik ga er van uit dat PN dat zo heeft bedoeld) is het gewoon dissonantie.


Aah ja. In Charged Up is er dan ook sprake van dissonant. Super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Charged up eerst ook super vals klinken, maar ben echt van dat plaatje gaan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 21:32 
 
Hardtraxxer

Heel erg benieuwd naar de HQ, LQ klinkt wel goed in tegen stelling wat vele anderen vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Nijidik schreef:

Dus ja, de uithaal kan objectief vals zijn, maar als het zo bedoeld is (en ik ga er van uit dat PN dat zo heeft bedoeld) is het gewoon dissonantie.


Ik snap het ergens wel dat mensen het 'vals' vinden klinken maar zo komt het niet bij mij over. Ik vind het juist erg vet gedaan :)


Ik snap hem ook en denk dat mensen ook vergeten dat dit is opgenomen met een telefoon waardoor het natuulijk vervormd.

Wacht heel graag op de HQ van deze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vond Charged up eerst ook super vals klinken, maar ben echt van dat plaatje gaan houden.


Precies mijn 1e gedachte bij het horen van deze plaat. Charged Up klonk voor mij ook vaag toen ik een LQ video zag waar hij deze draaide. Op het album, gewoon HQ, klinkt het veel beter. Ik vind het ook een vette plaat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toen op het 1e gehoor van de LQ niet vond. Ik hoop dat het bij deze plaat ook zo zal zijn al vind ik de 2e climaxen wel heel erg verschillend en ook niet bij elkaar passen als geheel ofzo. Dan beter een variant van 1 van deze 2 climaxen, maar die 2e climax valt wel erg in het niks bij de 1e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Vind deze plaat echt totaal niet fijn in de oren klinken. Eerste climax klinkt gigantisch schel waardoor het niet lekker klinkt. Wat het origineel zo vet maakte mis ik compleet in deze track. -.-
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks