Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: B-front & Frequencerz

Track(s): Delusion (Loudness Edit)

Sample/video:

Bron: FB (ook een langer filmpje, reacties staat dat t loudness edit is) : https://www.facebook.com/photo.php?v=61 ... =2&theater

verbaast me dat hij er nog niet bij stond (of ik heb 'm gemist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:15 
 
Hardtraxx Elite

henkfct schreef:

Lekker wijfie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:



aangepast vgm, *schaamt zich diep* :$ :$ :$, is de vriendin van Nolz hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:22 
 
Hardtraxx Elite

henkfct schreef:
hotymoty schreef:



aangepast vgm, *schaamt zich diep* :$ :$ :$, is de vriendin van Nolz hahaha

Welke van de 4? hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Welke van de 4? hehe :P


als je op de foto klikt ga je verder :P https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt rommelig. Mede doordat ik die melodie van het origineel zo briljant vind heb ik hier niet veel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 17:34 
 
Hardtraxx Addict

Gruwelijke edit hoor! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 00:48 
 
Hardtraxxer

Zojuist gehoord op BTB.. Gru-we-lijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Moet terugkomen op wat ik gezegt heb. Gisteren live gehoord maar deze track is beter dan het origineel, wat een drive! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord, origineel stuk beter helaas. Klonk wat rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=43 ... =2&theater iets langer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2014 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gehoord bij Supersized Kingsday en het orgineel is stukke fijner, ik hoop dat ze deze niet te vaak gaan draaien maar gewoon lekker het orgineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel kreeg een 10, dit een 10++ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is echt 10000 x vetter dan het origineel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:55 
 
Hardtraxxer



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict

ik vind hem vetter dan het origineel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog dikkere sfeer dan in het origineel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het eerst gehoord op XXlerator Outdoor, daaaaamn wat was dit een heerlijke opener zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ja was tof momentje. Nog nooit eerder gehoord, dus vrij verrast maar tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2e climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Gruwelijke edit, inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GRUUUWELIJK
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track; ook vet als intro bij Xxlerator!
Sowieso die vocals van a7x zijn vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
GRUUUWELIJK
Afbeelding


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
GRUUUWELIJK
Afbeelding

Afbeelding
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks