Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond hem goed beginnen, maar dan krijg je zo'n verdomd lelijke climax op 1:40...
Laat maar zitten dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:47 
 

Ha best wel vet dit :woot:, flinke portie drive in de climaxen.

Enige minpuntje is het einde van de 2e climax, dat is een beetje to much
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1ste climax kickrolls zijn gewoon gecopieerd van inhuman, jammer dit. Voor de rest best een leuke track hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 18:50 
 

Ik neem aan dat dit geen officiƫle remix is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ik neem aan dat dit geen officiƫle remix is?

Ik denk dat dit zijn inzending was bij de contest van X-Qlusive, verwacht niet dat dit een officieel uitgebrachte remix zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ha, wat kut
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks