No judgement.
Related topics
- View the latest post: B-Front, Adaro, Digital Punk & Alpha Twins @ X-Qlusive B-Front
- View the latest post: B-Front & Alpha Twins - Tormented (A2 REC081)
- View the latest post: Alpha Twins presents Ran-D & B-Front @ Qountdown 2008
- View the latest post: Alpha² & B-Front - Liberate (E-Force Remix) (A2REC137)
- View the latest post: Alpha Twins @ Scantraxx SWAT Tour 2011
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
My pakt dit zoals Inner Creativity, die sfeer, heerlijk gwn.
Hier nog 1. Die melo had zoveel mooier kunnen zijn, vind hem nu echt heel lelijk.G1LL wrote:Ben ik de enige die 'm echt totaaaaaal niks aan vind?
Begin echt langzaam verliefd te worden op dit nummer. Hij had beter kunnen zijn qua uitvoering, maar het idee is wel gewoon prachtig. Ook de vocals zijn heel vet imo.

Vind het opzich wel een leuke track, jammer dat die melodie niet helemaal goed door komt. De outro is wel heel vet trouwens
.
Gister 2 x live gehoord, en stond 2 x stil behalve op de outro
Nee, echt niet mijn ding helaas..
Het stukje waar die synth van B-Front overneemt lijkt het lichtjes vals, op zich wel vreemd. Outtro is wel heel vet!
waarschijnlijk is die synth zwaar gedetuned net als elke synth bij fusion.Khadber wrote:Het stukje waar die synth van B-Front overneemt lijkt het lichtjes vals, op zich wel vreemd. Outtro is wel heel vet!
Dit nummer vandaag alleen al zeker 20x geluisterd! Wat een knaller

Ik krijg juist kippenvel bij die vieze synth toon 
En die drumroll middenin de track is ook om van te smullen!
En die drumroll middenin de track is ook om van te smullen!
Ik vind de break echt geweldig hoe die langzaam duister wordt door die scheve b-front synth.. echt kippevel krijg ik ervan. Synth van de melo is ook mooi alleen de melo zelf had van mij wel wat anders gemogen, er gebeurt niet zoveel in. Voor de rest,Dakpan wrote:Hier nog 1. Die melo had zoveel mooier kunnen zijn, vind hem nu echt heel lelijk.G1LL wrote:Ben ik de enige die 'm echt totaaaaaal niks aan vind?
Ben het met je eens. Vond de melodie in het begin dat ik deze track hoorde het aardig verpesten, maar ik vind er verder ontzettend veel sfeer in zitten. Paar keer op een feest gehoord en dat doet deze plaat toch wel wat met meGangsterdwerg wrote:Ik vind de break echt geweldig hoe die langzaam duister wordt door die scheve b-front synth.. echt kippevel krijg ik ervan. Synth van de melo is ook mooi alleen de melo zelf had van mij wel wat anders gemogen, er gebeurt niet zoveel in. Voor de rest,Dakpan wrote:Hier nog 1. Die melo had zoveel mooier kunnen zijn, vind hem nu echt heel lelijk.G1LL wrote:Ben ik de enige die 'm echt totaaaaaal niks aan vind?
![]()
-
A
Nog een hierDakpan wrote:Hier nog 1. Die melo had zoveel mooier kunnen zijn, vind hem nu echt heel lelijk.G1LL wrote:Ben ik de enige die 'm echt totaaaaaal niks aan vind?
En nog 1Almighty wrote:Nog een hierDakpan wrote:Hier nog 1. Die melo had zoveel mooier kunnen zijn, vind hem nu echt heel lelijk.G1LL wrote:Ben ik de enige die 'm echt totaaaaaal niks aan vind?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
+1 vind er ook niet veel aanG1LL wrote:Ben ik de enige die 'm echt totaaaaaal niks aan vind?
-
BHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
dit is ook niet mijn ding.. ik geef de voorkeur aan let it go van A2 _O_
Ben ik de enige die hem best wel vet vind? 
Haha nee, ik vind hem ook echt dik.patrickjeb wrote:Ben ik de enige die hem best wel vet vind?