Related topics
- View the latest post: Adjuzt vs B-Front @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: Bloodlust: The Xtermination LIVE @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: Rebelion: Beyond The Horizon @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: D-Sturb vs E-Force (15 Years Special) @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
- View the latest post: Aversion LIVE @ REBiRTH Festival 2025 - United Through Madness
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Ongeveer al 10 keer beluisterd en denk wel dat dit het beste Rebirth anthem is tot nu toe (Ran-D & B-Front anthem blijft nostalgisch), maar dit is echt perfectie voor mij. De 2e climax met de eerste 16 maten grof rammen om daarna naar de typische B-front kickroll opening te vliegen. Dit is echt grandioos.
-
MHardtraxx Veteran
- 14190 posts member since 2013
Zou deze combinatie wel vaker willen zien
Heerlijk anthem 
Leuke melodie maar die kick verpest alles voor mij, die harde klank is veelste overheersend voor mijn gevoel 
Overigens +100 voor de thumbnail van het anthem.
Deze behoort ook tot mijn top 3.
De hype is aanzienlijk toegenomen en wordt steeds meer per x dat ik 'm afspeel.
De hype is aanzienlijk toegenomen en wordt steeds meer per x dat ik 'm afspeel.
-
BHardtraxxer
- 90 posts member since 2021
- last seen 27 days ago
halloHekzitter wrote:Overigens +100 voor de thumbnail van het anthem.
Interesse gewekt.Hekzitter wrote:Overigens +100 voor de thumbnail van het anthem.
Echt genieten dit anthem, mooi hoe beiden stijlen elkaar zo goed weten te vinden en er een grandioos geheel van maken. Kan niet wachten om deze over een paar weken live te horen 
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Anthem klinkt heel goed! Luister echt 0,0 hedendaagse hardstyle, maar dit is echt top!