Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Artiest: B-Freqz

Track(s): Crew

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 13:33 

Hardtraxx Veteran

Vond deze heel gaaf in de set van Frequencerz zondag. Veel drive zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:06 

Hardtraxx Addict

Drive :woot: Zondag twee keer gehoord, 2 keer geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 23:55 

Hardtraxx Veteran

Dit is B-Freqz - Crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 08:58 

Hardtraxx Elite

Heb deze even gemist tijdens B-freqz live denk ik :$ Wel weer super dik en wat een drive idd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:38 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Ik blijf gewoon van dat B-Freqz style'tje houden. Vette vocals ook :love:

Idd, en flinke bak drive! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:46 

Hardtraxx Elite

Jaa, heel erg gaaf deze!
Zoals iedereen eigenlijk al aangeeft, de drive in deze plaat geeft zo veel energie mee, heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 13:11 

Hardtraxx Veteran

Dikke drive erin inderdaad!
Bfreqz blijft gewoon baas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 12:06 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem helaas niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 13:44 

Hardtraxx Veteran

Tot mijn grote verbazing gebruiken zelfs B-Front en Frequencerz dat belachelijke trucje met die pingpongkicks (o.a @ 1:12 in de rip voor referentie). Het is inmiddels al maanden aan de gang, maar wat is dit nou eigenlijk voor regelrechte kuthype? Persoonlijk vind ik dit dus écht voor geen meter klinken, stop hier nou eens mee.
Volgens mij is Ran-D begonnen met de 'opgefokte pitchkick', die sinds I Am Legion in iedere track van hem zit. Vervolgens kwamen o.a D-Sturb en The Pitcher met 'het pingpongeffect' in de kickrolls, en de rest van de rawbrigade is op deze hypetrain gesprongen en het zwaar overmatig gaan gebruiken tot op het punt waarop ik er echt volledig klaar mee ben. Het voegt wat mij betreft dus he-le-maal niks toe aan zo'n track. Jammer dat zelfs de normaliter kwalitatief sterke producers als B-Front en Frequencerz hieraan meedoen. Zeer matige B-Freqz productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 19:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vind deze track zo ziek he! Wat een kippenvel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 12:24 

Hardtraxx Addict

@ 1:12:44 voor HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 13:27 

Hardtraxx Veteran

Waar denk je dat die rip boven je is uit gehaald? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 11:44 

Hardtraxx Addict

Ik vind dit te simpel en qua sfeer onderdoen voor andere platen van hun, niet aan mij besteed deze plaat.

pim0412 schreef:
Tot mijn grote verbazing gebruiken zelfs B-Front en Frequencerz dat belachelijke trucje met die pingpongkicks (o.a @ 1:12 in de rip voor referentie). Het is inmiddels al maanden aan de gang, maar wat is dit nou eigenlijk voor regelrechte kuthype? Persoonlijk vind ik dit dus écht voor geen meter klinken, stop hier nou eens mee.
Volgens mij is Ran-D begonnen met de 'opgefokte pitchkick', die sinds I Am Legion in iedere track van hem zit. Vervolgens kwamen o.a D-Sturb en The Pitcher met 'het pingpongeffect' in de kickrolls, en de rest van de rawbrigade is op deze hypetrain gesprongen en het zwaar overmatig gaan gebruiken tot op het punt waarop ik er echt volledig klaar mee ben. Het voegt wat mij betreft dus he-le-maal niks toe aan zo'n track. Jammer dat zelfs de normaliter kwalitatief sterke producers als B-Front en Frequencerz hieraan meedoen. Zeer matige B-Freqz productie.

+1 een hoop platen zijn imho compleet verneukt door het te pas en, in mijn ogen voornamelijk, te onpas toevoegen van dat gepingpong, vind het hier nogwel enigsinds meevallen btw.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks