Ik vind dit te simpel en qua sfeer onderdoen voor andere platen van hun, niet aan mij besteed deze plaat.
pim0412 schreef:
Tot mijn grote verbazing gebruiken zelfs B-Front en Frequencerz dat belachelijke trucje met die pingpongkicks (o.a @ 1:12 in de rip voor referentie). Het is inmiddels al maanden aan de gang, maar wat is dit nou eigenlijk voor regelrechte kuthype? Persoonlijk vind ik dit dus écht voor geen meter klinken, stop hier nou eens mee.
Volgens mij is Ran-D begonnen met de 'opgefokte pitchkick', die sinds I Am Legion in iedere track van hem zit. Vervolgens kwamen o.a D-Sturb en The Pitcher met 'het pingpongeffect' in de kickrolls, en de rest van de rawbrigade is op deze hypetrain gesprongen en het zwaar overmatig gaan gebruiken tot op het punt waarop ik er echt volledig klaar mee ben. Het voegt wat mij betreft dus he-le-maal niks toe aan zo'n track. Jammer dat zelfs de normaliter kwalitatief sterke producers als B-Front en Frequencerz hieraan meedoen. Zeer matige B-Freqz productie.
+1 een hoop platen zijn imho compleet verneukt door het te pas en, in mijn ogen voornamelijk, te onpas toevoegen van dat gepingpong, vind het hier nogwel enigsinds meevallen btw.