Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:44 
 
Artiest

Artiest: Avicii

Track(s): The Nights (Danouh Bootleg)

Sample/video: http://www.facebook.com/video.php?v=868 ... 16&fref=nf

Bron: http://www.facebook.com/MusicalAwareness
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een stuiterbal die kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kick is in verhouding met de andere sounds te sterk aanwezig. Track heeft in mijn ogen potentie iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:08 
 

Klinkt leuk, lekker blij. Pitchkick ligt er alleen wel iets te dik bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 02:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kut !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:38 
 

sjuul schreef:
Kut !

Goh wat een duidelijke onderbouwing >.<. Als je toch niet voor plan bent je menig te onderbouwen zet er dan op zijn minst 'ik vind het kut!' neer. Dat hou je het bij jezelf en verkondig je het nog als een mening en niet als een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:42 
 
Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
Wat een stuiterbal die kick

Beetje jammer inderdaad, anders had het best een leuke track kunnen zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:50 
 
Artiest

DJ_Tim schreef:
ThaBomba. schreef:
Wat een stuiterbal die kick

Beetje jammer inderdaad, anders had het best een leuke track kunnen zijn ^^

Ondanks de stuiterbal kicks, vind ik hem best leuk, alleen volgens mij zitten er ook wat valse pitchkicks tussen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 13:30 
 
Hardtraxx Elite

Kicks kloppen wel hoor, hij gebruikt 1 keertje een "tussennoot" waarmee die 2 noten met elkaar verbind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Leuk voor de kinderdisco met carnaval.


Snap nigga
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Leuk voor de kinderdisco met carnaval.


Doet het vast goed tijdens feesten en partijen ja.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks