Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Avicii & Nicky Romero

Track(s): I Could Be The One (Envine DJ Tool)

Sample/video:


@51:10

Bron: Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Heb het normaal niet zo op remixen van house tracks maar deze is wel erg lekker zeg!
Hoewel 'ie niet kan tippen aan het origineel :P


Begin 'm steeds vetter te vinden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix? Lijkt me toch een bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat is hier zo vet aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is: Avicii & Nicky Romero - I Could Be The One (Envine DJ Tool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de Concept Art Bootleg (ja bootleg inderdaad, remix had ik fout getypt), staat in de X-Qlusive warm-up onder guestmix ook van Concept Art.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Thanks for the support of our dj tool of Avicii & Nicky Romero - I Could Be The One Concept Art on Q-dance radio!

https://www.facebook.com/pages/Envine/431058693619980
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks aangepast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:13 
 
Artiest

Ja deze DJ tool is indd van ons! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 22:08 
 
Hardtraxxer

Envine schreef:
Ja deze DJ tool is indd van ons! :)


Releasen die handel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zullen we anders gewoon van iedere house track een hardstyleremix maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 10:54 
 

Zaparaz schreef:
Zullen we anders gewoon van iedere house track een hardstyleremix maken?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoewel ik het totaal niet origineel vind en al veel teveel house bootlegs/remixjes gezien heb,

moet ik zeggen dat ik deze best OK vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel stiekem vind ik dat ook
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks