Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En ook dit is weer een prima plaat!
Wordt tijd dat jullie eens door een label als DWX ofzo worden opgepikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 17:57 
 

Leuke melodie met flink wat drive :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 19:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat weer! Ook even gedeeld op Facebook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2015 22:34 
 
Hardtraxxer

:love:

Vitality schreef:
En ook dit is weer een prima plaat!
Wordt tijd dat jullie eens door een label als DWX ofzo worden opgepikt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje!!!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks