Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er gaat iets niet helemaal goed met die pitch op 45.40 ongeveer.
Voor de rest steekt het kwalitatief vrij goed in elkaar. Melodie is niet onaardig, synths zijn lekker en de kick past er prima bij. Over het algemeen zou ik het wat spannender maken met wat extra sounds, originele tussenstukjes, etc. als jij/jullie begrijpen wat ik bedoel. Dan is het van een eenvoudige luisterplaat al gauw een wat sterkere mainstream track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2014 21:40 
 
Hardtraxxer

Hele lekkere plaat dit. Ging op Intents al lekker! ! Zaterdag nog maar eens aanhoren. ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks