Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Audiotricz

Track(s): Reborn Anew

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 22:09 
 
Hardtraxx Elite

Lekker mainstream plaatje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap de titel niet echt >.<

Herboren een nieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ik snap de titel niet echt >.<

Herboren een nieuw?


Precies mijn gedachte toen ik de titel zag staan :surrender: , verder niet heel verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 11:38 
 
Hardtraxxer

Mwa melodie doet me vrij weinig.. Weet niet waarom maar vind hem wel iets van Back 2 Basics weg hebben :huh: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:34 
 

Ze zeggen in de vocalen reborn, a new. Maar kan me niet voorstellen dat dit de titel wordt. Dat doet die Sjaak van de uploads altijd maar invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is niet 'Reborn A New', maar 'Reborn Anew'. Anew betekent 'als nieuw'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Het is niet 'Reborn A New', maar 'Reborn Anew'. Anew betekent 'als nieuw'.

Scherp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Het is niet 'Reborn A New', maar 'Reborn Anew'. Anew betekent 'als nieuw'.

Dacht ook al, naja slim nagedacht.

Verder, leuk trackje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:50 
 

Google is uw vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 00:05 
 
Hardtraxx Addict

Jro_ schreef:
Ze zeggen in de vocalen reborn, a new. Maar kan me niet voorstellen dat dit de titel wordt. Dat doet die Sjaak van de uploads altijd maar invullen.


Hebben Audiotricz zelf tegen me gezegt dat dat de titel van de track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 09:35 
 

TheSoundOfHardstylez schreef:
Jro_ schreef:
Ze zeggen in de vocalen reborn, a new. Maar kan me niet voorstellen dat dit de titel wordt. Dat doet die Sjaak van de uploads altijd maar invullen.


Hebben Audiotricz zelf tegen me gezegt dat dat de titel van de track is.


Dus je heet Sjaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

"It is the fires within that burn the brightest"
Doet me denken aan één of andere Qlimax intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dit heet trouwens gewoon Reborn.


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:42 
 
Hardtraxx Addict

:sleep: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor! :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks