Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Audiofreq - Volition

Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Artiest: Audiofreq
Track(s): TBA

Sample/video:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
https://hardtraxx.com/nieuwe-tr ... 35483.html

Heb hem een tijdje geleden ook op YT gezet maar Audiofreq claimde hem waardoor hij verwijdert is. Op een of andere manier kan ik hem wel kijken op ht.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Klopt die titel zo? Dan neem ik hem even over. Zullen hier verder gaan dan.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
bRt_ wrote:Klopt die titel zo? Dan neem ik hem even over. Zullen hier verder gaan dan.
Prima :). Kreeg een klacht van youtube, als ik verweer wil indienen kom ik op een pagina waar staat "Oorspronkelijk nummer: "Audiofreq - Volition".
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2013
last seen Nov 2016
lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P
Verder wel een leuke plaat
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Klinkt goed hoor! Ben alleen een beetje bang voor de pitch zo op het eerste gehoor. HQ afwachten dan maar.
Defector wrote:lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P
Haha inderdaad. Vind het wel vet. Beter dan een zo'n dj die daar een beetje als een zoutzak staat te draaien.
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Leonidas wrote:Klinkt goed hoor! Ben alleen een beetje bang voor de pitch zo op het eerste gehoor. HQ afwachten dan maar.
Defector wrote:lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P
Haha inderdaad. Vind het wel vet. Beter dan een zo'n dj die daar een beetje als een zoutzak staat te draaien.
zeker mee eens! :D
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
wat een energie heeft die man toch haha :thumbsup: klinkt weer als een lekker nummertje van hem!
M
Hardtraxxer
208 posts member since 2012
last seen Sep 2022
die man is echt geweldig, vraagt ook expliciet aan de MC oftie z'n klep wil houden. en komt daarna gewoon het publiek in (doet ook niet elke DJ) voor een praatje etc.
J
MrK wrote:
die man is echt geweldig, vraagt ook expliciet aan de MC oftie z'n klep wil houden. en komt daarna gewoon het publiek in (doet ook niet elke DJ) voor een praatje etc.
Unieke man idd.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
http://www.be-at.tv/brands/sunrise-fest ... otage-pt-4
@ 00:47: 57

Weer een lekker trackie, maar zeker niet speciaal ^^ :)