Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Audiofreq
Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/audiofreq-id-t35483.html

Heb hem een tijdje geleden ook op YT gezet maar Audiofreq claimde hem waardoor hij verwijdert is. Op een of andere manier kan ik hem wel kijken op ht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt die titel zo? Dan neem ik hem even over. Zullen hier verder gaan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Klopt die titel zo? Dan neem ik hem even over. Zullen hier verder gaan dan.


Prima :). Kreeg een klacht van youtube, als ik verweer wil indienen kom ik op een pagina waar staat "Oorspronkelijk nummer: "Audiofreq - Volition".
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:51 
 
Hardtraxxer

lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P
Verder wel een leuke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed hoor! Ben alleen een beetje bang voor de pitch zo op het eerste gehoor. HQ afwachten dan maar.

Defector schreef:
lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P

Haha inderdaad. Vind het wel vet. Beter dan een zo'n dj die daar een beetje als een zoutzak staat te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Klinkt goed hoor! Ben alleen een beetje bang voor de pitch zo op het eerste gehoor. HQ afwachten dan maar.

Defector schreef:
lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P

Haha inderdaad. Vind het wel vet. Beter dan een zo'n dj die daar een beetje als een zoutzak staat te draaien.


zeker mee eens! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een energie heeft die man toch haha :thumbsup: klinkt weer als een lekker nummertje van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:47 
 
Hardtraxxer

Defector schreef:
lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P
Verder wel een leuke plaat

die man is echt geweldig, vraagt ook expliciet aan de MC oftie z'n klep wil houden. en komt daarna gewoon het publiek in (doet ook niet elke DJ) voor een praatje etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:19 
 

MrK schreef:
Defector schreef:
lol lijkt wel of er een work-out wordt gegeven door Audiofreq haha :P
Verder wel een leuke plaat

die man is echt geweldig, vraagt ook expliciet aan de MC oftie z'n klep wil houden. en komt daarna gewoon het publiek in (doet ook niet elke DJ) voor een praatje etc.


Unieke man idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:57 
 
Hardtraxx Elite

http://www.be-at.tv/brands/sunrise-festival/hardstyle-stage-sunday/sunrise-hardstyle-sunday-bonus-footage-pt-4
@ 00:47: 57

Weer een lekker trackie, maar zeker niet speciaal ^^ :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks