Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Audiofreq

Track(s): Desire

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 07:51 
 
Hardtraxxer

JA hier zat ik al heeeeeeeeeeeeeel lang op te wachten :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gevoel in deze plaat zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 11:56 
 

Stond hier al ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:27 
 
Hardtraxxer

dit is Audiofreq - Desire :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
dit is Audiofreq - Desire :)

Bron? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVS schreef:
Wat een gevoel in deze plaat zeg! :love:

Heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 16:10 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
MrK schreef:
dit is Audiofreq - Desire :)

Bron? :P

hemzelf :) goed contact mee, heel aardige gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig plaatje weer zelfs in deze kwaliteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 17:44 
 

Jro_ schreef:
Stond hier al ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 18:15 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:
Jro_ schreef:
Stond hier al ergens.

ik heb gezocht maar kon hem niet vinden, schroom niet een link te dumpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 18:32 
 

Duurde even aangezien ik niet verder kom dan nieuwe tracks, maar hier is die:

nieuwe-tracks-hs/audiofreq-tba2-t36915.html?hilit=audiofreq#p1223965

(Video recent wel verwijderd.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een ongelovelijk baas is het toch :thumbsup: had een jaar geleden niet kunnen denken dat Audiofreq een van m'n favoriete producers zou worden, sowieso mijn favoriete "mainstream" producer

echt een heel fijn nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 11:04 
 

Jro_ schreef:
Duurde even aangezien ik niet verder kom dan nieuwe tracks, maar hier is die:

nieuwe-tracks-hs/audiofreq-tba2-t36915.html?hilit=audiofreq#p1223965

(Video recent wel verwijderd.)


Heb ik die maar gesloten dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker plaatje. Maar ik wacht nog even met een definitief oordeel op een HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HEER-LIJK :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

https://soundcloud.com/qdance/q-dance-t ... d-2013-day

HQ @ 17:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 17:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MrK schreef:


HQ @ 17:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
https://soundcloud.com/qdance/q-dance-tomorrowland-day1-1?in=qdance/sets/q-dance-tomorrowland-2013-day

HQ @ 17:00

Die heb ik net naar youtube geupload. hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat maar.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks