Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:46 
 
Hardtraxxer

Pff, veel te random die kicks.
Melo en synth is wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nooit gedacht dat ik dit over een audiofreq plaat zou zeggen, maar deze is best lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Melodie lijkt erg veel op deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind dat hij op dit nummer lijkt: The Wombats - Tokyo (Vampires & Wolves)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Die kick is wel een stuk erop vooruit gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker, heerlijke mainstream track :thumbup:
Ik krijg onderhand wel steeds meer respect voor deze man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Die pitch. :sick: Deze man gaat veel te ver als het gaat om pitchkicks. Het lijkt soms wel alsof ie ons allemaal trollt ...
Verder wel leuke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Die kick is wel een stuk erop vooruit gegaan!


Dat dus, maakt de track overall ook een heel stuk aangenamer. Meestal knap ik bij Audiofreq af op die lelijke kicks (m.u.v. Tear U Down / Lose Control) maar dit is al stukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekkere drive en de melodie staat me ook wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Vind dit toch echt wel een lekker nummer gek, leuk hem live te zien wat voor energie die in zijn sets steekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Die pitch. :sick: Deze man gaat veel te ver als het gaat om pitchkicks. Het lijkt soms wel alsof ie ons allemaal trollt ...
Verder wel leuke melodie.


Alsof hardtraxx het enige publiek is. Waarschijnlijk is het nog geen 1 % daarvan en als hij ook maar ooit op dit forum komt, zal het hem vrij weinig interesseren wat dat lage percentage er van zegt. Hij weet zelf wel wat hij kan en wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:59 
 

sjuul schreef:
BvG50 schreef:
Die pitch. :sick: Deze man gaat veel te ver als het gaat om pitchkicks. Het lijkt soms wel alsof ie ons allemaal trollt ...
Verder wel leuke melodie.


Alsof hardtraxx het enige publiek is. Waarschijnlijk is het nog geen 1 % daarvan en als hij ook maar ooit op dit forum komt, zal het hem vrij weinig interesseren wat dat lage percentage er van zegt. Hij weet zelf wel wat hij kan en wilt.


Spare the populair boys here, anders gaan er tranen rollen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:35 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Melodie is wel aardig, jammer van die (wederom) veel te hoge pitchkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat kan deze man producen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de pitch hier nou juist totaal niet storend.

Kan wel merken dat dit niet de stijl is die hij tegenwoordig heeft (zoals in BRNFNK en Welcome to the Future)

Die laatste twee zijn echt uitschieters, deze is "gewoon wel lekker" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een hele vette Fronliner plaat!
Beste artiest van Dirty Workz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Klinkt als een hele vette Audiofreq plaat!
Beste artiest van Dirty Workz!

:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
iMark schreef:
Klinkt als een hele vette Audiofreq plaat!
Beste artiest van Dirty Workz!

:p


Ik bedoel ook echt frontliner, die synth en melodie zo zou van frontliner kunnen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die pitch klinkt in deze track wel alsof ie noodzakelijk is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Beste artiest van Dirty Workz!


Echt wel, die man kan zo goed producen! :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:40 
 
Hardtraxx Addict

Erg lekker hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/audiofreq-tba-ep-t35236.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks