Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:16 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Audiofreq

Track(s): Lose Control 3.0

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nog net optijd kunnen luisteren, nog best wel een heerlijk plaatje. ^^

Alleen waarom 3.0 en niet gewoon 2014 edit ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2014 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
Nog net optijd kunnen luisteren, nog best wel redelijk plaatje ^^

Alleen waarom 3.0 en niet gewoon 2014 edit ofzo?


Bij Audiofreq weet je t nooit :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:26 
 
Hardtraxx Elite

Zo dikke edit!
Ik snap niet waarom Audiofreq zo weinig op grote feesten staat, dat verdiend ie imo echt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, ook zo'n TNT/housestijltje, maar deze is echt wel dik!

EDIT: het is inderdaad Lose Control 3.0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 17:26 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Zo dikke edit!
Ik snap niet waarom Audiofreq zo weinig op grote feesten staat, dat verdiend ie imo echt wel.


Precies Dit! hij draait altijd lekker! en gaat altijd lekker los als ie draait :yay: Goed gestoord :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 19:57 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
EDIT: het is inderdaad Lose Control 3.0 :P


Toch wel he :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 12:20 
 
Hardtraxx Addict

De eerste hs track met dit house stijltje dat daadwerkelijk ook een goede bak drive bevat, imo. Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
De eerste hs track met dit house stijltje dat daadwerkelijk ook een goede bak drive bevat, imo. Vet! :thumbsup:


wauw inderdaad heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:30 
 
Hardtraxx Addict

die melodie blijft heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 18:28 
 
Hardtraxx Elite

Echt heel vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker bezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je hoeft zijn muziek niet eens vet te vinden als hij draait. Hoe hij het publiek weet te vermaken met zijn enthousiasme is legendarisch! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DIK :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt echt ontzettend dik. Heb ook erg veel waardering voor deze kerel gekregen mede door zijn album. Ontzettend aanstekelijk enthousiasme en heeft een goede frisse kijk op Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran


@2:00

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Fucking awesome :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze track vind ik nog niet zo heel tof, maar Audiofreq is wel mijn favoriete mainstream producer op dit moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran



14.45 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor dit nummer vind ik 2 anti's iets te veel van het goede, geef mij 2.0 dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
In de video van Freaqshow leek de intro veel lomper te klinken. Jammer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks