Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Audiofreq feat. Teddy

Track(s): Alive

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 10:18 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd, maar hier kan ik weinig uit opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:09 
 
Hardtraxx Newbie

Cruelty schreef:
Ze huppelt wel ongelooflijk irritant op en neer

*insert random complaint*
damn all fucking hardtraxx'ers are the fucking same complaining about everything :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

PHNTM schreef:
Cruelty schreef:
Ze huppelt wel ongelooflijk irritant op en neer

*insert random complaint*
damn all fucking hardtraxx'ers are the fucking same complaining about everything :sick:


then go somewhere else -,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:21 
 

PHNTM schreef:
Cruelty schreef:
Ze huppelt wel ongelooflijk irritant op en neer

*insert random complaint*
damn all fucking hardtraxx'ers are the fucking same complaining about everything :sick:

Scheer je weg joh, druiloor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kan er nog niks uit opmaken ik wacht mooi op hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:42 
 

Almighty schreef:
PHNTM schreef:
Cruelty schreef:
Ze huppelt wel ongelooflijk irritant op en neer

*insert random complaint*
damn all fucking hardtraxx'ers are the fucking same complaining about everything :sick:

Scheer je weg joh, druiloor

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict



Betere kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

weer die verschrikkelijke kicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

titel is Alive
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:29 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
weer die verschrikkelijke kicks :P


verder wel prima plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:27 
 
Hardtraxx Elite

Die kicks verpesten voor mij het hele nummer. Zo jammer dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:52 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:03 
 

Ga eens weg met je channel te promoten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxx Elite

Word gereleased met Control 2.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de vocals en kicks na klinkt het wel leuk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks