Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Audiofreq

Track(s): Daylight (Official Daylight Anthem 2015)

Sample/video:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een goede track dit weer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een wat meer experimentele track en dat bedoel ik niet negatief. Vind de intro lekker met die wazige geluiden, maar de break en de lead zijn toch wat "dunnetjes". Mis ik ook wel het anthemgevoel voor een zomers festival. Niks speciaals voor mij helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De melodie klinkt best leuk, maar het voelt voor mij een beetje alsof de melodie zit opgesloten in een potje met de deksel erop en dat de melodie echt mooi eruit zou komen wanneer de deksel van dat potje gaat.

klinkt gek he, ja sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxx Addict

Aparte track zeg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 21:54 
 
Hardtraxx Elite

Dik intro en snap wel wat je bedoeld :P @H4rdsrtyerrez3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Dik intro en snap wel wat je bedoeld :P @H4rdsrtyerrez3


Haha yes gelukkig maar

Off: haha ja sorry voor de naam. Die wil ik graag veranderen maar dat kan volgens mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:14 
 

Jor-d Pm'en volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro :drool: Heel erg vet gedaan. De melodie in de break met die hoge synth doet inderdaad vermoeden dat er een nog grootsere melodie gaat komen. De climax is zo ook prima maar er had nog meer in gezeten, althans zo klinkt het. Prettig dat hij weer eens een melodie climax plaat heeft iig.

Audiofreq blijft een van mijn favo producers omdat hij echt een eigen sound heeft en constant opzoek is naar nieuwe sounds en daarmee experimenteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk anders weer, leuke plaat! Die snares ook en die gare geluidjes in de intro, weer lekker anders, uniek en vooral heel energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 09:46 
 

lekkere wazige intro alleen die synth en ook de melodie zelf vind ik niet helemaal lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 10:19 
 

Leuke plaat alleen zal hij niet vaak opgezet worden. Ik kan de diversiteit van hem ook altijd wel waarderen maar ik vind wel dat ie hier iets te graag wou lijkt het wel. Kan het allemaal niet volgen op één of andere manier! Buiten dat zijn de sounds wel weer dik in orde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Energiek plaatje. Best prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie had inderdaad meer mee gedaan kunnen worden. Live edit of VIP zou dus prima tot zijn recht komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vip? Variance in production dus. Even opgezocht. Nooit van gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2015 20:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een onwijs gave sounds in de intro zeg :oh: De rest is ook heerlijk. +1 voor het niet volgen van een standaard anthem-formule!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 17:32 
 

Mehh vind het maar heel mager. Intro is totaal mijn ding niet en met die melodie het ook voor mijn gevoel veel meer mee gedaan kunnen worden dan dat die er nu mee doet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 13:45 
 
Hardtraxxer

Hij is niet te stoppen, AudiofreQ +1 altijd :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks