Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

Artiest: Atom & The Eretik

Track(s): Shine

Sample/video:

omg. :beer: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks .. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Die kicks .. :x

Klinkt echt als een hele slechte Zatox verneuk-rip :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:58 
 
Hardtraxx Elite

Sowieso dat Atom - Believe een Zatox track was xd Spat er aan alle kanten vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 11:27 
 
Hardtraxx Elite

i just want to Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt te verschrikkelijk voor woorden zeg. De vocals, de kicks die steeds hoger gaan met het pitchen, de melodie die met een veel te droge synth voor geen meter doorloopt.

Wat hebben deze gasten voor toegevoegde waarde? Alles klinkt amateuristisch, inclusief de kicks die ze van papa zatox hebben gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:39 
 

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

haterssss

Melodie is heerlijk zeker na die 2e Climax!! (2:40) kicks gaan wat ver maarja.. wat doe je eraan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oempaloempa schreef:
haterssss

Melodie is heerlijk zeker na die 2e Climax!! (2:40) kicks gaan wat ver maarja.. wat doe je eraan ^^

We hebben er weer een.........
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:41 
 
Hardtraxxer

haha wat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oempaloempa schreef:
haterssss

Oempaloempa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:08 
 
Hardtraxxer

Die pitch kicks vliegen naar mars :x track is verder ook niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:13 
 
Hardtraxxer

Vond die vorige Atom plaat ook niet geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ontzettend kut. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dat deze mensen zichzelf serieus noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:07 
 
Hardtraxx Newbie

Elexz schreef:
oempaloempa schreef:
haterssss

Melodie is heerlijk zeker na die 2e Climax!! (2:40) kicks gaan wat ver maarja.. wat doe je eraan ^^

We hebben er weer een.........


Ieder z'n eigen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oempaloempa schreef:
Elexz schreef:
oempaloempa schreef:
haterssss

Melodie is heerlijk zeker na die 2e Climax!! (2:40) kicks gaan wat ver maarja.. wat doe je eraan ^^

We hebben er weer een.........


Ieder z'n eigen mening.

Je noemt ons haters om onze mening, daar gaat het om :') Lekker snugger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:40 
 

oempaloempa schreef:
Elexz schreef:
oempaloempa schreef:
haterssss

Melodie is heerlijk zeker na die 2e Climax!! (2:40) kicks gaan wat ver maarja.. wat doe je eraan ^^

We hebben er weer een.........


Ieder z'n eigen mening.


Ik krijg hier anders toch ook een dubbele oorontsteking van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry, maar dit kan veel beter. Kick, vocal nee gaat hem niet worden. :whistle:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks