Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atom Ft. Sedutchion

Track(s): Clear

Sample/video:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gI6GQWiwv-U[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kerel heeft nog geen release gehad, dus hoort hier dus ook nog niet thuis :)
Oja en:
Licenced to:
TEAM VTX 2011 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:21 
 

lekker nummertje hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:30 
 

Fusionmania schreef:
Die kerel heeft nog geen release gehad, dus hoort hier dus ook nog niet thuis :)


Heeft al een paar tracks uitgebracht op Activa Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Chronic Deface schreef:
Heeft al een paar tracks uitgebracht op Activa Records.

Is dat zo? Kan er niks over vinden namelijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als deze bijvoorbeeld op Italian HS gaat komen is het geen probleem als hij hier staat hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

SMH schreef:
Ja onder z'n aliassen Black Force, Monkey Bizznizz en Min3r... maar ik heb het allemaal al uitgelegd aan Khadber, over z'n free release "Believe'', waarvan het topic gesloten is.

Oh, ok. Dat wist ik niet. Volgens mij ook nog nergens voorbij zien komen. Vandaar even de vraag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik hoor iets teveel Zatox...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Ik hoor iets teveel Zatox...

Zou goed kunnen, die heeft ook van die kutkicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 23:08 
 
Hardtraxx Addict

Op sommige stukjes pitched hij behoorlijk vals.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke break. Melodie in de climax is ook erg leuk, alleen jammer dat die kicks constant pitchen.
Voor mij is dat niet altijd erg, ligt eraan hoe de kick klinkt. Deze klinkt op het eerste gehoor gelukkig niet zo irritant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

zogenaamde harde kicks, die ongeveer evenhoog gaan als de mount everest.... :/
Verder is het zo standaard allemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook de kicks van Zatox krijgen en je daar goed bij voelen... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Joeyvg schreef:
Op sommige stukjes pitched hij behoorlijk vals.. :huh:

Inderdaad. Jammer, want voor de rest is het een prima nummertje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
zogenaamde harde kicks, die ongeveer evenhoog gaan als de mount everest.... :/


Mount everest is rond de 8800 meter ongeveer? Waar ga je een geluidsgolf vinden met een amplitude die groter is dan 8000 meter t.o.v. de x-as?

Hihi :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:36 
 

Arboza schreef:
Ik hoor iets teveel Zatox...


Wanneer release jij eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Zatox kick. beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

Deenite schreef:
iMark schreef:
zogenaamde harde kicks, die ongeveer evenhoog gaan als de mount everest.... :/


Mount everest is rond de 8800 meter ongeveer? Waar ga je een geluidsgolf vinden met een amplitude die groter is dan 8000 meter t.o.v. de x-as?

Hihi :list:


Afbeelding

OT: Behoorlijke track als hij fatsoenlijke kicks gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:34 
 

Khadber schreef:
Als deze bijvoorbeeld op Italian HS gaat komen is het geen probleem als hij hier staat hoor :).


Mogen artiesten die nog niks gereleased hebben hier niet staan?

ATOM - Believe is trouwens een free download geweest in 2012 al :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:58 
 
Hardtraxx Addict

Hij pitched nogsteeds vals.
Dan krijg je al kicks,leads en andere geluiden van Zatox, en dan kun je nog geen track in elkaar zetten. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Hij pitched nogsteeds vals.
Dan krijg je al kicks,leads en andere geluiden van Zatox, en dan kun je nog geen track in elkaar zetten. -.-

Haha echt hoor. Ik hoor hem nu net pas in de Euphoria trailer,maar wat gaat die kick enorm vals..
Je bent niet echt een super producer als je dat zelf niet in je track hoort.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks