Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
Opmerkelijk: ze hebben ook Paranoia - Welcome 2 Hell gemaakt, maar zijn met deze alias gestopt
Degelijke track!
Deze gaat dus komen op JDX Music?
Deze lijkt me live wel een lekker nummertje, maar thuis klinkt hij een beetje saai ondanks de goede kick 
dit dus.katamaran wrote:Degelijke track!Deze gaat dus komen op JDX Music?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Eens! Volgens mij klapt die live lekker door met die Anti!KickinAzz wrote:Deze lijkt me live wel een lekker nummertje, maar thuis klinkt hij een beetje saai
kicks doen me denken aan nc... klinkt zeker lekker
die welcome 2 hell van paranoia klinkt mij toch beter in de oren!
View on YouTube
Paranoia is toch één iemand van de Atmozfears?Berunda wrote:Opmerkelijk: ze hebben ook Paranoia - Welcome 2 Hell gemaakt, maar zijn met deze alias gestopt
die welcome 2 hell van paranoia klinkt mij toch beter in de oren!
View on YouTube
Ze reageerden als Atmozfears hierop, maar zou best kunnenDigesta. wrote:Paranoia is toch één iemand van de Atmozfears?Berunda wrote:Opmerkelijk: ze hebben ook Paranoia - Welcome 2 Hell gemaakt, maar zijn met deze alias gestopt
Waar heb jij gelezen dan dat JDX deze plaat ook daadwerkelijk gaat uitbrengen? Dat hoeft niet persee zo te zijn heIntervention wrote:dit dus.katamaran wrote:Degelijke track!Deze gaat dus komen op JDX Music?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Een licht vermoeden dat de 1ste tot de 3de seconde van dit filmpje er iets mee te maken hebben?Titatovenaar wrote: Waar heb jij gelezen dan dat JDX deze plaat ook daadwerkelijk gaat uitbrengen? Dat hoeft niet persee zo te zijn he
Pakt mijn subwoofer deze frequentie niet of zit er echt nauwelijks bas in dit nummer?
-
CHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
Ik vind he toch een heerlijke track, ze blijven maar beter worden, leuk voor ze dat ze bij JDXMusic hebben getekend
Heerlijk plaatje hoor! Lekker simpel! Doet me beetje denken aan Noisecontrollers - Give It Up, en die is ook heeeeeerlijk 
http://partyflock.nl/artist/45483:Atmozfears.htmlDigesta. wrote: Paranoia is toch één iemand van de Atmozfears?
http://partyflock.nl/artist/8276:Paranoia.html
dus: ja, samen met iemand anders die niet in Atmozfears zit.
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
DIE KICK!!

Jammer, vind de Paranoia versie een hoop beter.
Ze hebben bij JDXMusic getekend en daarna deze preview zowel op het artiesten- als label YTchannel gezet. Het zou maar stom zijn als ze het dan niet uitbrengen...Titatovenaar wrote: Waar heb jij gelezen dan dat JDX deze plaat ook daadwerkelijk gaat uitbrengen? Dat hoeft niet persee zo te zijn he
Bas kan meer ja maar t mist niet. Hoor wel redelijke bas uit mn genelecs komen dus zal wel goed zittenLyst wrote:Pakt mijn subwoofer deze frequentie niet of zit er echt nauwelijks bas in dit nummer?
oke even een uitleg dan
Tim Van De Stadt is van Paranoia geweest, maar zat altijd al achter atmozfears, maar was nooit eigenlijk bekend.. nu is Tim gestopt met Paranoia, en is die naar Atmozfears gegaan omdat Micheal van atmozfears hem er echt officieel bij wou.
De eerste versie blijft koning, deze versie is slap.
Tim Van De Stadt is van Paranoia geweest, maar zat altijd al achter atmozfears, maar was nooit eigenlijk bekend.. nu is Tim gestopt met Paranoia, en is die naar Atmozfears gegaan omdat Micheal van atmozfears hem er echt officieel bij wou.
De eerste versie blijft koning, deze versie is slap.
die van Paranoia is lekker, gruwlijke track