Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:19 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears

Track(s): Lost

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran

Holy.. die eerste kick had ik niet verwacht zeg, lekkere midintro! Ben serieus benieuwd naar dat album (als het waar is tenminste).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze track heet Lost
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 12:01 
 

Begin Atmozfears toch wel steeds meer te waarderen, maar dafuq gooi dan een tempo in het releasen en kom niet aanscheiten met 1-trackers zoals Bella Nova
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Dat kick. Oldskool!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hoge screech :drool: :worship: spontaan kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter gaan ze meer doen met die eerste kicks. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Beter gaan ze meer doen met die eerste kicks. :surrender:

Dit ja, die eerste kick is gruwelijk. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt echt super lekker inderdaad, Up Top en Destroy zij ook al ontzettend dik! :worship:
Als ze zo doorgaan vind ik het helemaal goed! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit die mid :worship:

Voor de rest ook weer een erg gave plaat. Die rauwere platen van Atmozfears zijn retevet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit Atmozfears? Dafuq? :huh:
Allejezus die mid :surrender: Climax is ook erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Is dit Atmozfears?

Heb een tijdje terug al eens eerder gezegd op Hardtraxx dat Tim van alle markten thuis is, naar mijn mening wordt dat nu toch wel bewezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
SL8492 schreef:
Is dit Atmozfears?

Heb een tijdje terug al eens eerder gezegd op Hardtraxx dat Tim van alle markten thuis is, naar mijn mening wordt dat nu toch wel bewezen

Kevin producet toch ook mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:52 
 
Hardtraxxer

Dit Atmozfears? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Lip DJ schreef:
SL8492 schreef:
Is dit Atmozfears?

Heb een tijdje terug al eens eerder gezegd op Hardtraxx dat Tim van alle markten thuis is, naar mijn mening wordt dat nu toch wel bewezen

Kevin producet toch ook mee? :P

Neuhhh kun je denk ik niet van uit gaan. Ik weet het ook niet 100% zeker maar zit er dik in dat Tim alles zelf doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klinkt dik! Atmozfears weten me ook steeds meer te boeien met aan de ene kant die collabs met Audiotricz en aan de andere kant productie's als deze en Up top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:59 
 
Hardtraxxer

Die eerste kick is echt belachelijk:P Op een goeie manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ohohoh die eerste kick holymoly :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Ik vind er dus echt helemaal niks aan, het enige wat ik van de kick hoor is een wall of bass.


Deel deze mening!
Intro vind ik wel vet gedaan! Maar de climax overtuigt me gewoon niet ;) met name die hoge screech komt totaal niet raw over bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:23 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Cruelty schreef:
Ik vind er dus echt helemaal niks aan, het enige wat ik van de kick hoor is een wall of bass.


Deel deze mening!
Intro vind ik wel vet gedaan! Maar de climax overtuigt me gewoon niet ;) met name die hoge screech komt totaal niet raw over bij mij


wie heeft het hier over raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict

Millard Fillmore schreef:
Analoxx schreef:
Cruelty schreef:
Ik vind er dus echt helemaal niks aan, het enige wat ik van de kick hoor is een wall of bass.


Deel deze mening!
Intro vind ik wel vet gedaan! Maar de climax overtuigt me gewoon niet ;) met name die hoge screech komt totaal niet raw over bij mij


wie heeft het hier over raw?


Hoe je het ook wilt noemen, Atmozfears willen laten zien met dit soort tracks dat ze ook hardere tracks kunnen maken en dat komt bij mij niet echt over.. of je het nu raw of hoe dan ook wilt noemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict



33:25 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangenaam verrast! Lekkere screech! :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks