Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Stereorockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:01 
 

MelodicArtDJ schreef:
ThaBomba. schreef:
MelodicArtDJ schreef:
100% geen X, maar wel Audiotriczzz

Weet je zeker of denk je? Moet haast wel. Stijltje klinkt heel erg als Atmozfears ft Audiotricz - This Is The Time. Als het Atmozfears niet is moet het haast wel Audiotricz zijn.

Ik weet het zeker. En niet hardtraxx zeker.. Maar echt zeker.


Ik verzeker je, het is geen Audiotricz. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 13:02 
 

Duruz schreef:
Stereorockerz.


Nee, dit is de nieuwe Duruz.

Godverdomme, wat is deze track lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Duruz schreef:
Stereorockerz.


Nee, dit is de nieuwe Duruz.

Godverdomme, wat is deze track lekker!


Dit heb ik inderdaad ook vernomen.

Duruz - Ik Ben Blij is de titel van de track! Lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 14:41 
 

ThaBomba. schreef:
Jro_ schreef:
Duruz schreef:
Stereorockerz.


Nee, dit is de nieuwe Duruz.

Godverdomme, wat is deze track lekker!


Dit heb ik inderdaad ook vernomen.

Duruz - Ik Ben Blij is de titel van de track! Lekker hoor.


Ik Ben Blij ja? Gaan we titels jatten Koen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen artiest of titel en een lading bullshit. Ideale combinatie om dit topic te sluiten. Maak maar een nieuwe als er meer over bekend is, anders mag dit hier: nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks