Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Atmozfears & Sub Zero Project

Track(s): Wiggle²

Sample/video:
https://www.facebook.com/ProjectSubZero/videos/693581080781135/
https://www.facebook.com/ProjectSubZero/videos/710685742404002/



Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Heuhhhh weer een kick en voor de rest niks. Wat is SZP slecht zeg xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stemt Atmozfears in met zoiets? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SZP weten me nog steeds te boeien, hun collabs met Atmozfears zijn altijd gruwelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
SZP weten me nog steeds te boeien, hun collabs met Atmozfears zijn altijd gruwelijk :thumbsup:

Hoe kan dat in godsnaam??? Elke plaat is alleen een kick met een miniscuul geluidje erdoorheen... Verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Rickzel schreef:
SZP weten me nog steeds te boeien, hun collabs met Atmozfears zijn altijd gruwelijk :thumbsup:

Hoe kan dat in godsnaam??? Elke plaat is alleen een kick met een miniscuul geluidje erdoorheen... Verschrikkelijk.


Iemand met een andere smaak dan jij! Idd, hoe kan dat? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
hotymoty schreef:
Rickzel schreef:
SZP weten me nog steeds te boeien, hun collabs met Atmozfears zijn altijd gruwelijk :thumbsup:

Hoe kan dat in godsnaam??? Elke plaat is alleen een kick met een miniscuul geluidje erdoorheen... Verschrikkelijk.


Iemand met een andere smaak dan jij! Idd, hoe kan dat? >.<


Ja kan wel weer gaan vertellen wat ik er zo vet aan vind, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van smaak. Vergelijkbare tracks van anderen (Unresolved?) vind ik soms ook echt verschrikkelijk, maar SZP weet gewoon met die miniscule geluidjes wel precies er voor te zorgen dat er veel drive in de tracks zit! Maar nogmaals: smaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/ProjectSubZero/videos/710685742404002/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 01:54 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Rickzel schreef:
SZP weten me nog steeds te boeien, hun collabs met Atmozfears zijn altijd gruwelijk :thumbsup:

Hoe kan dat in godsnaam??? Elke plaat is alleen een kick met een miniscuul geluidje erdoorheen... Verschrikkelijk.

Rickzel schreef:
Ja kan wel weer gaan vertellen wat ik er zo vet aan vind, maar uiteindelijk is het gewoon een kwestie van smaak. Vergelijkbare tracks van anderen (Unresolved?) vind ik soms ook echt verschrikkelijk, maar SZP weet gewoon met die miniscule geluidjes wel precies er voor te zorgen dat er veel drive in de tracks zit! Maar nogmaals: smaak ;)


Smaak inderdaad. Punt. Duh. En szp zijn nou eenmaal wat ingenieuzer dan een Unresolved. En kwalitatief stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:


Damn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dank je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

This is madness en Madman waren goede platen al heb ik het vermoeden dat Atmozfears daar wel iets meer aan gewerkt heeft. Of ze pakken ook echt het meest saaie 'ruige' stukje voor de previews zodat alle raw fanboys het natuurlijk tof vinden. Dit klinkt voor mij op het eerste gehoord zeer kaal, maar hopen op wat langere preview want dit zijn wel hele korte stukjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Eerste nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wat is SZP slecht zeg xd.


Dat is momenteel wel anders haha. Vind dit nog te kort om te oordelen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 20:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar het is zo, zie je het niet staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja godver, dan zal het wel zo zijn :huh:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks