Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:38 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears

Track(s): Sonera

Sample/video:


Vanaf 0:47

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Het verschil met de intro en de break is voor mij veeeeeel te groot. Iets donkere sfeer in de break had al veel goed gedaan. Klinkt verder allemaal prima.
Stiekem hoop ik dat ze weer een track als Up Top maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er weinig van zegen in deze kwaliteit.. Maar klinkt wel leuk, benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die gasten gaan goed los daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:25 
 
Hardtraxxer

nou geweldig.. als je daar gaat staan ga dan ook echt los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:00 
 
Hardtraxx Elite

dit is toch gewoon Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears remix) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
dit is toch gewoon Wildstylez - Delay Distortion (Atmozfears remix) ?


Alleen de eerste seconden daarna niet meer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 23:53 
 

Gaan die lui nog op de markt staan met een kraampje waarin ze hun zee van tracks verkopen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 02:05 
 
Hardtraxx Newbie

Roellos schreef:
Die gasten gaan goed los daar :P


Ik denk dat ze daar toch een cursus stampen mogen nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Alleen de eerste seconden daarna niet meer toch?

Eerste seconden is inderdaad Delay Distortion remix, daarna is een nieuwe euforische track. Zover ik weet nog geen naam van bekend (TBA).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TVDS? Wanneer komt hier een HQ van? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:30 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt zwaar inspiratieloos en teveel van hetzelfde -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Klinkt zwaar lekker en alweer zo'n lekker euforische melodie -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Klinkt zwaar inspiratieloos en teveel van hetzelfde -.-



Nice name ANAL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hannes schreef:
Nice name ANAL

Je bent 22. Lach je nog steeds om zulke dingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hannes schreef:
Nice name ANAL

Je bent 22. Lach je nog steeds om zulke dingen?



Zie je me lachen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 22:19 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Hannes schreef:
Nice name ANAL

Je bent 22. Lach je nog steeds om zulke dingen?


Ik kon er wel om lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 00:43 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Stiekem hoop ik dat ze weer een track als Up Top maken!

en wat dacht je van Destroy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict

Hannes schreef:
Analoxx schreef:
Klinkt zwaar inspiratieloos en teveel van hetzelfde -.-



Nice name ANAL


Leuk man! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 11:26 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat :thumbup:. Live ging hij ook mooi vorige maand in Fox, Stadskanaal.
Heb even een stukje kunnen filmpen ervan:

http://www.youtube.com/watch?v=bB2TLP-gQtg&feature=share&list=UU-qHv1uabiyUWKC-swFcVJA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:37 
 
Hardtraxx Addict

FunkyB schreef:
Roellos schreef:
Die gasten gaan goed los daar :P


Ik denk dat ze daar toch een cursus stampen mogen nemen :P


Haha indd echt lelijk publiek! beetje armen omhoog en zakken door de knieen xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks