Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears

Track(s): Release (Qlimax Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 00:21 
 
Hardtraxxer

Das toch gewoon de originele van release, hoor iig niks anders. En t plaatje kan ook gewoon fake zijn. Waarom een qlimax edit draaien VOOR qlimax ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha lul man, Atmozfears en Qlimax 2015... had even iets anders gedacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 08:58 
 
Hardtraxx Veteran

Backstabber schreef:
Das toch gewoon de originele van release, hoor iig niks anders.
Andere opbouw in dr break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar toch geen topic waard.. kunnen we wel elke edit die een dj maakt een nieuw topic geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
maar toch geen topic waard.. kunnen we wel elke edit die een dj maakt een nieuw topic geven

Doen we ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik zie hem niet op een facebook van Atmozfears staan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik zie hem niet op een facebook van Atmozfears staan :P.

Lijkt me niet dat Atmoz hem zelf zou plaatsen op deze manier :P
Of iemand trollt of iemand heeft een foto gemaakt toen Atmoz even niet keek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
maar toch geen topic waard.. kunnen we wel elke edit die een dj maakt een nieuw topic geven


een speciale Qlimax edit van Release lijkt toch wel het openen waard. Het is ook een behoorlijk sterke edit, ook al hoor je dat niet heel sterk in dit filmpje.

Khadber schreef:
Waar heb je dat plaatje vandaan? Ik zie hem niet op een facebook van Atmozfears staan :P.


Had iemand een tijdje geleden gepost op Harderstate. Ik dacht ik zet het er maar bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlimax 2015 edit? Lol.
Dit is gewoon t orgineel met daarna gemixt: Atmozfears & Energyzed - This Is Hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Qlimax 2015 edit? Lol.
Dit is gewoon t orgineel met daarna gemixt: Atmozfears & Energyzed - This Is Hardstyle..

Nee, break is iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2015 18:37 
 
Hardtraxx Newbie

Mitzinator schreef:


Je kan wel direct horen waar Atmozfears zijn inspiratie vandaan haalt. 1e klank direct al (tevens ook midden in het qlimax anthem). Thomas Bergersen (two steps from hell)

( rond de 0.50 Qlimax Anthem)

(release edit)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks