Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears

Track(s): Be Free

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Alweer een Atmozfears track :P

Vind deze dan weer wat minder, lelijke vocals :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:08 
 

Dacht dat deze met Adrenalize was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zitten ze aan de diarree ofzo :lol:

edit: wat een teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering saai nummer ik viel haast in slaap.
Kicks zijn weer om te huilen. Melodie is zo inspiratieloos.

Over 2 jaar hebben Atmozfears de grootste biografie van heel Discogs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:16 
 
Donateur

Hey volgens mij heb ik deze bij Hard with style in ziggo gehoord. Wel ok nummer, ben alleen niet zo van die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears laten het er niet bij zitten, je hoort gewoon dat ze bij de top willen aansluiten in de hard dance scéne, hard werken en kansen pakken, en een hoop talent natuurlijk haha. Hele vette track weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Dacht dat deze met Adrenalize was.


Dacht ik eerst ook maar Tim zei zelf dat het gewoon een Atmozfears plaat is.
Deze hadden ze trouwens al best lang klaar liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:
JEFSKIII schreef:
Dacht dat deze met Adrenalize was.


Dacht ik eerst ook maar Tim zei zelf dat het gewoon een Atmozfears plaat is.
Deze hadden ze trouwens al best lang klaar liggen :)

Dus jij hebt connecties met emmerick. Want hij is tim zegt hij.
Ik snap het niet meer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar wat is dit.. serieus.. vind Atmozfears echt wel vet, maar dit is gewoon echt een laag niveau. Vocals, Lyrics, Melodie, Kicks.. alles is zo afgezaagd. viel inderdaad bijna in slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Atmozfears = Kwantiteit >>>>> Kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke melodie :love:
Vocals zijn iets minder en ben geen grote fan van de intro maar klinkt tot nu toe leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Altijd weer hetzelfde leadje met hun xd

maar verder lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


44:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 02:10 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:


Oke ik had gewoon niet op dat nummer in jou onderschrift moeten klikken , die lead op 2:04 is gewoon pure olifanten seks? :lol:
OT: Leuk nummer , atmozfears doet het altijd goed bij mij :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks