Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:03 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears ft. In-Phase

Track(s): State of Mind

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 11:24 
 
Hardtraxxer

Is deze niet samen met Code Black, hoor veel van de sounddesign van hem hierin terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Atmozfears ft. In-Phase - State of Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zit echt 0.0 drive in deze plaat, wat verschrikkelijk slaapverwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite

Wat slecht, wat slecht ... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ER IS MAAR 1 STATE OF MIND!!!!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op één of andere manier blijft die melo wel hangen imo.. ondanks dat er weinig drive in zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:57 
 

beetje 12 in een dozijn, opzich niet slecht ofzo maar dit onderscheid zich niet van de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
beetje 12 in een dozijn, opzich niet slecht ofzo maar dit onderscheid zich niet van de rest


Hahaha, jij weet het voor elkaar te krijgen dat ik om elke post van jou moet lachen :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dozijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

iMark schreef:
sandervanbruggen schreef:
beetje 12 in een dozijn, opzich niet slecht ofzo maar dit onderscheid zich niet van de rest


Hahaha, jij weet het voor elkaar te krijgen dat ik om elke post van jou moet lachen :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dozijn


Hij flikt het weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
ER IS MAAR 1 STATE OF MIND!!!!!! :yay:



DIT! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik word eigenlijk een beetje flauw van die pitchbenders.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt gewoon echt alsof deze track er geen zin in heeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Wat een troep zeg. Vind persoonlijk ook 80% zware meuk van Atmozfears met hier en daar een redelijk tot leuk plaatje.. die melodieën worden zelfs een beetje irritant :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks