Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears

Track(s): F#CKING J#MP (Timmeh! Knock-Out DJ Tool)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick was echt abnormaal hard, niet veel hardere kicks gehoord dan deze op knockout.
Stond gek te kijken toen hij hier mee opende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langer filmpje, maar wel mindere kwaliteit

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:

TIMMEH! Kicks.. :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij zijn het gewoon RR kicks die een beetje gevormd zijn naar die van NC - What!? met zo'n reversje er onder die amper bass bevat.

Maar dat valt wel te zien als hij als free eruit gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha leuk feest is het toch ook :thumbsup: als volgend jaar de battles iets interessanter zijn ben ik er zeker bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn het gewoon RR kicks die een beetje gevormd zijn naar die van NC - What!? met zo'n reversje er onder die amper bass bevat.

Maar dat valt wel te zien als hij als free eruit gaat.

Knap dat je dat hieruit kan opmaken... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joepie, voor elke tool een topic maken !!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Joepie, voor elke tool een topic maken !!!!!!

Klinkt stukken beter dan veel normale releases hier dus waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 23:54 
 

Maximum schreef:
Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn het gewoon RR kicks die een beetje gevormd zijn naar die van NC - What!? met zo'n reversje er onder die amper bass bevat.

Maar dat valt wel te zien als hij als free eruit gaat.

Knap dat je dat hieruit kan opmaken... xd

Hij heeft gewoon skillz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2014 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze kick is wel nie zo vet he :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 10:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Broken Balance schreef:
Volgensmij zijn het gewoon RR kicks die een beetje gevormd zijn naar die van NC - What!? met zo'n reversje er onder die amper bass bevat.

Maar dat valt wel te zien als hij als free eruit gaat.

Knap dat je dat hieruit kan opmaken... xd


Daarom zet ik ook Volgensmij er voor neer.
En dat haal ik uit dat het als een vervormde angefist kick klinkt en je een reverse aan het einde hoort maar geen grote lading bas, daar maak ik het uit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 12:30 
 
Hardtraxxer

Hier zocht ik al naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die opening was geniaal! :D Daardoor kwam er wel eindelijk een beetje sfeer in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 16:38 
 
Hardtraxx Addict

Zo dan! :woot: Tering die wil ik wel in HQ horen/hebben knalt als een gek die kick :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vroeg hier dus om..



:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had van Timmetje wel iets meer kwaliteit verwacht. Wat een lelijke kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juistttt ben blij dat die mn reactie heeft gelezen :woot:
beter doet Crypsis precies hetzelfde met zijn dj tool :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoort het zo dat het volume van alle andere geluiden compleet weggedrukt wordt door de kick? Dacht eerst dat het een liveset rip was maar ik zie dat het door Timmeh zelf is geupload..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick klinkt niet erg goed afgewerkt in HQ! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha hij zou dit waarschijnlijk toch niet vaker gaan draaien, als het 1 malig op knock out prima was, hoef je hier vgm verder niet heel moelijk over te doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon mooi dat ie dit zo online zet, achterlijk harde kick, ook in vergelijking met de rest van de set, schitterend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick. :lol: Hoe overdreven hahahahha en dat melodietje dr onder. :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks