Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na Up Top weer een leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:17 
 

Godverdomme wat een gruwelijk dikke plaat is dit dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar zijn hun in godsnaam mee bezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan er niet bij dat ze die dikke kick zelf gemaakt hebben hoor. Moet wel geript zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 11:50 
 
Hardtraxx Elite

jordifcg schreef:
Kan er niet bij dat ze die dikke kick zelf gemaakt hebben hoor. Moet wel geript zijn :P


grapjas
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa, het klink wel prima, zeker een stuk beter dan de echt mainstream tracks die ze maken (daar heb ik echt niks mee), maar de intro is qua opbouw hetzelfde als leap in the dark (misschien net wat andere sounds). Tja, zo kan ik ook elke week een track uitpoepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen ze Live stonden op rebirth heb ik 25 min lang uit mijn neus lopen eten, totdat in een keer dit nummer met die 2de climax voorbij kwam :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 09:45 
 

SkiggyRapz18 schreef:
2de climax :worship: :loving:


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 22:49 
 

atmoz :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:03 
 

SkiggyRapz18 schreef:
Toen ze Live stonden op rebirth heb ik 25 min lang uit mijn neus lopen eten, totdat in een keer dit nummer met die 2de climax voorbij kwam :worship: :loving:


lekkah :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict

Betere kwaliteit:

42:02
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alweer een parel na Up Top! :love:
Vind die kickswitch ook weer vet hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt zeker leuk.

Vocals van Crysis? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Alweer een parel na Up Top! :love:
Vind die kickswitch ook weer vet hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
jordifcg schreef:
Kan er niet bij dat ze die dikke kick zelf gemaakt hebben hoor. Moet wel geript zijn :P


grapjas

Niks grappigs aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro vind ik niet zo denderend. Break geeft me het Qlimax gevoel. Anti climax is wel vet! Die hardcore kick vind ik wel een beetje raar opeens er in komen. Of hoort die bij Rockstar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Intro vind ik niet zo denderend. Break geeft me het Qlimax gevoel. Anti climax is wel vet! Die hardcore kick vind ik wel een beetje raar opeens er in komen. Of hoort die bij Rockstar?

nee die kickswitch hoort zo! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Parvuz schreef:
Intro vind ik niet zo denderend. Break geeft me het Qlimax gevoel. Anti climax is wel vet! Die hardcore kick vind ik wel een beetje raar opeens er in komen. Of hoort die bij Rockstar?

nee die kickswitch hoort zo! ;)

Hmmm dan hadden ze die kick er wel iets mooier in kunnen verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 19:40 
 
Hardtraxxer

Jeuzes :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks