Toooo lateeMYTZE wrote:Track is uitgelekt(mag m hier natuurlijk niet posten)
Beetje zelfde situatie als Atmozfears zn usb toen lijkt me.Zal ie wel 'blij' mee zijn omdat ie m zelf niet weg kon geven
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
Vette lyrics, zou ze eens googlen 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Subtiele hintDelt-A wrote:Vette lyrics, zou ze eens googlen
Lol!Delt-A wrote:Vette lyrics, zou ze eens googlen
Track is gewoon gedeeld in de openbare discord groep van Atmozfears zelf,
dus de link kan gewoon worden gedeeld lijkt me, gelekt on purpose dus.
dus de link kan gewoon worden gedeeld lijkt me, gelekt on purpose dus.
Atmozfears heeft letterlijk zelf op discord gezegd dat het verspreid mag worden. Snap niet zo goed waarom dat niet als socials wordt gezien, hij promoot zijn discord zelfs onder zijn youtube filmpjes. Onzin dat het niet gelinkt mag worden.
Lekkere melo, maar wat een kut kicks in de mid. In de climax worden ze iets beter, maar ook verre van lekker
-
LHardtraxxer
- 92 posts member since 2019
- last seen 13 days ago
Niet? Vind ze zelf geweldig, lekker ram-materiaal.Zamble wrote:Lekkere melo, maar wat een kut kicks in de mid. In de climax worden ze iets beter, maar ook verre van lekker
Dit! Vind die kicks juist dat extra toevoegen.lars2k1 wrote:Niet? Vind ze zelf geweldig, lekker ram-materiaal.Zamble wrote:Lekkere melo, maar wat een kut kicks in de mid. In de climax worden ze iets beter, maar ook verre van lekker
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dit idd.Mr Lellebel wrote:Dit! Vind die kicks juist dat extra toevoegen.lars2k1 wrote:Niet? Vind ze zelf geweldig, lekker ram-materiaal.Zamble wrote:Lekkere melo, maar wat een kut kicks in de mid. In de climax worden ze iets beter, maar ook verre van lekker
Hoe zit dit nu? Dit is toch een free release geworden?
Hij is gelekt en niet vrijgegeven.ULTIMO wrote:Hoe zit dit nu? Dit is toch een free release geworden?
''''''''''''''gelekt'''''''''''''
Magnetron wrote:Hij is gelekt en niet vrijgegeven.ULTIMO wrote:Hoe zit dit nu? Dit is toch een free release geworden?
makrooy wrote:Atmozfears heeft letterlijk zelf op discord gezegd dat het verspreid mag worden. Snap niet zo goed waarom dat niet als socials wordt gezien, hij promoot zijn discord zelfs onder zijn youtube filmpjes. Onzin dat het niet gelinkt mag worden.
???
ULTIMO wrote:Magnetron wrote:Hij is gelekt en niet vrijgegeven.ULTIMO wrote:Hoe zit dit nu? Dit is toch een free release geworden????makrooy wrote:Atmozfears heeft letterlijk zelf op discord gezegd dat het verspreid mag worden. Snap niet zo goed waarom dat niet als socials wordt gezien, hij promoot zijn discord zelfs onder zijn youtube filmpjes. Onzin dat het niet gelinkt mag worden.

Ik heb even om wat extra info gevraagd. Tot die tijd is het dus een gelekte plaat, en geen free-release.
-
DHardtraxxer
- 311 posts member since 2017
- last seen Jan 2026
Op Reddit had ik dit al bericht gepost, maar nu toch ook maar hier voor meer context.
Ik heb dus een beetje onderzoek gedaan naar hoe dit gebeurd is [de lek].
Atmozfears heeft het zelf gelekt. Hij joinde zijn eigen Discord met een ander account 'anonymoushaxxor' en stuurde 'Atmozfears & Demi Kanon - The Humming.mp3'. De mods en sommige mensen hadden het gedownload. De mods (Leon / BaseEvoli) verwijderde het bericht omdat ze dachten dat het een rip was. In een livestream die tegelijkertijd aan het doen waren zei Tim [atmozfears] 'Als jullie het willen downloaden, staat het op de fucking Discord'. Dus daarna heeft Leon / BaseEvoli het bestand een paar keer weer doorgestuurd.
Trouwens: Zelfs voordat de stream begon, zei hij: "Als jullie in Discord zijn, geven we 'het' weg na deze."
Tim heeft grappend geantwoord: "Nou, ik zou het nooit posten. Ik kon het niet. Contracten. Ik heb het niet gepost. Het is uitgelekt. Wow hoe."
Demi Kanon was toen bij Atmozfears, ze waren ook een geweldige set aan het streamen op Twitch met de volgende tracklijst terwijl ze een track 'lekten':
Atmofears & Demi Kanon - The Humming
Natuurlijk ontkent Tim nu alles
Ik heb dus een beetje onderzoek gedaan naar hoe dit gebeurd is [de lek].
Atmozfears heeft het zelf gelekt. Hij joinde zijn eigen Discord met een ander account 'anonymoushaxxor' en stuurde 'Atmozfears & Demi Kanon - The Humming.mp3'. De mods en sommige mensen hadden het gedownload. De mods (Leon / BaseEvoli) verwijderde het bericht omdat ze dachten dat het een rip was. In een livestream die tegelijkertijd aan het doen waren zei Tim [atmozfears] 'Als jullie het willen downloaden, staat het op de fucking Discord'. Dus daarna heeft Leon / BaseEvoli het bestand een paar keer weer doorgestuurd.
Trouwens: Zelfs voordat de stream begon, zei hij: "Als jullie in Discord zijn, geven we 'het' weg na deze."
Tim heeft grappend geantwoord: "Nou, ik zou het nooit posten. Ik kon het niet. Contracten. Ik heb het niet gepost. Het is uitgelekt. Wow hoe."
Demi Kanon was toen bij Atmozfears, ze waren ook een geweldige set aan het streamen op Twitch met de volgende tracklijst terwijl ze een track 'lekten':
Natuurlijk ontkent Tim nu alles
Tim heeft in het verleden vaker zulke 'grapjes' met een übersarcasm gemaakt. Siert hem niet echt. Heb me altijd al een beetje aan zijn persoonlijkheid gestoord. Mja

-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Goh, kan nog altijd in de problemen komen aangezien ie m niet kon releasen/weggevenDyon_R wrote: Natuurlijk ontkent Tim nu alles
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Dit is toch juist goud 
Track mocht niet gereleased worden vanwege rechten op de vocals oid. Dusja bewust lekken als artiest kan 'm een hoop gezeik opleveren. Op deze manier wellicht niet. 
Er is idd geen geldig bewijs dat ie hem daadwerkelijk zelf gelekt heeft. Maar toch ben ik bang dat er zeker nog een staartje aan vast zit. Geen handige actie maar stiekem toch een beetje blij 
Niet echt eigenlijk, helaas accepteren forums als Hardtraxx en harderstate geen sets met deze unreleased plaat. Heb er zelf dus weinig aan.roy_ wrote:Er is idd geen geldig bewijs dat ie hem daadwerkelijk zelf gelekt heeft. Maar toch ben ik bang dat er zeker nog een staartje aan vast zit. Geen handige actie maar stiekem toch een beetje blij