Op Reddit had ik dit al bericht gepost, maar nu toch ook maar hier voor meer context.
Ik heb dus een beetje onderzoek gedaan naar hoe dit gebeurd is [de lek].
Atmozfears heeft het zelf gelekt. Hij joinde zijn eigen Discord met een ander account 'anonymoushaxxor' en stuurde 'Atmozfears & Demi Kanon - The Humming.mp3'. De mods en sommige mensen hadden het gedownload. De mods (Leon / BaseEvoli) verwijderde het bericht omdat ze dachten dat het een rip was. In een livestream die tegelijkertijd aan het doen waren zei Tim [atmozfears] 'Als jullie het willen downloaden, staat het op de fucking Discord'. Dus daarna heeft Leon / BaseEvoli het bestand een paar keer weer doorgestuurd.
Trouwens: Zelfs voordat de stream begon, zei hij: "Als jullie in Discord zijn, geven we 'het' weg na deze."
Tim heeft grappend geantwoord: "Nou, ik zou het nooit posten. Ik kon het niet. Contracten. Ik heb het niet gepost. Het is uitgelekt. Wow hoe."
Demi Kanon was toen bij Atmozfears, ze waren ook een geweldige set aan het streamen op Twitch met de volgende tracklijst terwijl ze een track 'lekten':
Atmofears & Demi Kanon - The Humming
Natuurlijk ontkent Tim nu alles