Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Atmozfears

Track(s): Connected

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hebben ze net alweer lopen kakken :thumbdown:

Edit: Mid-Intro klinkt echt super vet. Melodie vind ik net als altijd wel wat standaard.
Kicks gaan helemaal nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
Hebben ze net alweer lopen kakken :thumbdown:


Nee deze is al wat ouder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Wout1997 schreef:
Hebben ze net alweer lopen kakken :thumbdown:


Nee deze is al wat ouder.


Jij weet zoveel van Atmozfears, ben jij hun derde lid ofzo? :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
emmerick schreef:
Wout1997 schreef:
Hebben ze net alweer lopen kakken :thumbdown:


Nee deze is al wat ouder.


Jij weet zoveel van Atmozfears, ben jij hun derde lid ofzo? :worship: :worship:

Hij is Tim van der Stadt, Dat is namelijk zijn favoriet.
Die gast producet voor: Atmozsfears, Inner Heat, Lady Faith, Headhunterz, Alpha Twins, Wildstylez, Noisecontrollers en Adrenalize.
Doe je trouwens wel goed emmerick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:03 
 
Hardtraxx Elite

hij produceert ook voor wildstylez en showtek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
hij produceert ook voor wildstylez en showtek.

bron? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:12 
 

emmerick schreef:
hij produceert ook voor wildstylez en showtek.


Als jij je spaarvarkentje nou is leegknikkert bij de rabobank en jij daar is eventjes een lekker strak dik touw van gaat halen.

Ik denk trouwens dat de Atmozfears beter een album kunnen maken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:14 
 
Donateur

Sinds de opkomst van Atmozfears in HS vind ik ze echt een hele vette style hebben. Voor mijn gevoel zijn hun tracks heel complex, dit omdat ik vind dat de opbouw van de tracks vaak met veel verschillende sounds, korte breakjes, etc. erg vet in elkaar steekt. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met BH, zijn tracks zijn ook lekker, maar meer simpeler.

Ik ben wel van mening dat de kicks wel eens een ander tintje mogen gaan krijgen. Vind ze niet verkeerd, maar bij de meeste tracks zijn het nu de zelfde. Net als deze tracks in het laag zijn ze lekker, maar omhoog gaan ze toch ff te naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Newbie

Jongens.. dit is 'Connected'
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Flugelo schreef:
Jongens.. dit is 'Connected'

Kun je ook nog even een bron geven? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict

Flugelo schreef:
Jongens.. dit is 'Connected'


Klopt zag dat Tim het op een andere track antwoorde, misverstandje dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim van der Stadt? Nooit van gehoord, hoe kom je bij die bronnen enz? ;) Waarom zou hij voor zulke grote namen produceren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Elite

Hard Society schreef:
Tim van der Stadt? Nooit van gehoord, hoe kom je bij die bronnen enz? ;) Waarom zou hij voor zulke grote namen produceren dan?


Omdat die jongen fantastisch en veelzijdig kan produceren. Die jongen is net begonnen en hij is nu al hartstikke ver! Bijna net zo'n genie als Bas Oskam, maar hij is nog jong. Die jongen gaat echt heel groot worden, dat verwacht ik haha. Hij produceert voor Atmozfears (uiteraard) samen met Kevin Keizers. Hij produceert daarnaast voor Inner Heat en Lady Faith. De rest is bullshit joh xd

Hij zal dit vast wel lezen, dus je mag me corrigeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 22:37 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
Hebben ze net alweer lopen kakken :thumbdown:

Edit: Mid-Intro klinkt echt super vet. Melodie vind ik net als altijd wel wat standaard.
Kicks gaan helemaal nergens over.


Jij hebt volgens mij een flinke fascinatie voor het woord ´kakken´. Gezien je leeftijd verbaast me dat ook niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


@18:10 Die 2e climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat deze maar ook uitkomen bij de EP ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:52 
 

Zullen we dat is niet doen?

Die volgende EP word trouwens Monter, Lepra in the Dark en Up Top.
Correct me if im wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Zullen we dat is niet doen?

Die volgende EP word trouwens Monter, Lepra in the Dark en Up Top.
Correct me if im wrong

Oh dan komt ie wel een paar weken daarna, samen met Bella Nova, Wildfire :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:56 
 

Be Free is er ook nog en zo'n 2323 andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij imo de beste Atmozfears track die ik heb gehoord. Dikke mid-intro/outro en een lekkere climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost #6
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Zullen we dat is niet doen?

Die volgende EP word trouwens Monter, Lepra in the Dark en Up Top.
Correct me if im wrong

Lepra In The Dark. :lol: xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks