Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2016 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook al klinkt het HHZ-achtig, kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alsof ik naar een volledig gekopieerde HHZ plaat luister.. wat opzich een compliment is natuurlijk, maar het is wel een beetje heel erg hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Alsof ik naar een volledig gekopieerde HHZ plaat luister.. wat opzich een compliment is natuurlijk

Waarom is dat een compliment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Alsof ik naar een volledig gekopieerde HHZ plaat luister.. wat opzich een compliment is natuurlijk

Waarom is dat een compliment?


Nou als hij de track compleet zelf geproduceerd heeft, waar ik wel vanuit ga, en hij geeft me daarmee het oude HHZ gevoel, dan doet ie dat heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een sterke track zeg :drool: Fijne kick, erg meeslepende en originele melodie. Alleen het moment dat die 2e climax erin komt klinkt niet helemaal lekker vind ik, moet ik denk even aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2016 19:25 
 

Beter goed gejat dan slecht verzonnen zullen we dan maar zeggen :lol: Wel vette plaat voor de rest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2016 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atmozfears altijd goed, nog nooit tegen gevallen.
Heerlijk nummer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond release helemaal niks, keep me awake een stuk beter, maar dit is echt puur goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2016 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel erg sterk op The Power Of Music :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad net the Power of Music en dat is niet echt een compliment, omdat ik die plaat niks vond. Kicks zijn goed en de break is ook lekker sfeervol, daar is alles wel mee gezegd! ;)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks